A polgári törvénykönyv értelmében a fogyasztók által vásárol Lenovo termékekre 2 év garancia vonatkozik.
Ellenkező rendelkezés hiányában a Lenovo akkumulátorokra, érintőceruzákra és digitalizáló tollakra 12 hónapos korlátozott garancia érvényes. Ennek értelmében a Lenovo a 12 hónapos jótállási időszak alatt díjmentes garanciális szolgáltatásokat biztosít az akkumulátorokhoz, érintőceruzákhoz és digitalizáló tollakhoz. A garancia kizárólag az akkumulátor anyaghibáira vonatkozik, annak kapacitásveszteségére nem.
A jogi személy által vásárolt készülékek jótállása felől a törvény nem rendelkezik, ezért a jótállási időszak hosszát az aktuális szolgáltatási szintű megállapodás határozza meg.
A szervizszolgáltatás az alábbi termékcsaládokra vonatkozik:
Lenovo notebook termékcsalád összes tagja (G, S, U, Y, Z, Flex, Miix, Yoga, B & M)
Lenovo desktop termékcsalád összes tagja (A, B, C, Q, H & K)
Lenovo tablet: A, S, Yoga termékcsaládok
Lenovo okostelefon: Vibe, S, P, A termékcsaládok
Garanciális ügymenet
A Lenovo termékek garanciális és nem garanciális javításait egyaránt, pick-up and return szolgáltatás keretén belül üzemeltetjük Magyarország egész területén. Javítási bejelentését követően telefonos munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, időpont – és helyszínegyeztetés végett.
Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:
Weboldalon vagy e-mailben leadott igény esetén futárszolgálat megy Önhöz a termékért.
Bármelyik módszert választja, kérjük, hogy a következő adatokat készítse elő:
Gyári sorozatszám
Felvételi cím
Kontaktadatok: e-mail, telefonszám
Részletes hibaleírás
Számlamásolat és garanciajegy
Javítás alatt lévő készülékéről a leadás helyén, vagy a TMX szerviznél érdeklődhet emailben a lenovo@tmx.hu címen, vagy telefonon (+36-23-801-729). Amennyiben a TMX szerviznél adta le a készüléket, a kapott munkalapszám és SN/IMEI azonosítóval a www.telemaxgsm.com weboldalon nyomon követhető a javítási folyamat. A vásárlás helyén történő leadás esetén kérjük a leadás helyén érdeklődjön. A szerviz technikai jellegű segítségnyújtást nem tud biztosítani.
A javítás befejeztével az MPL futárszolgálat SMS értesítést küld a kiszállítás időpontjáról az Ön által megadott telefonszámra. Kétszeri meghiúsult kézbesítés esetén a készülék a Posta által megadott ponton átvehető 10 munkanapig.
LenovoEMC, Lenovo, és Iomega hálózati adattároló termékek
A Lenovo biztosítja a LenovoEMC, Lenovo és Iomega hálózati adattároló termékek támogatását. Kérjük, hogy munkaidőben( Hétfőtől- péntekig, 9:00 és 18:00 között) hívja a technikai támogatásunkat a következő számon: +44 207 660 0520. A chatet és emailt is használhatja(csak angol nyelven). Garanciájának státuszát ellenőrízheti a Garancia Ellenőrző eszközünkkel.
*Emelt szintű szolgáltatással (Service Plan) rendelkezőknek: Hívja díjmentes számunkat a nap 24 órájában, a hét minden napján. Kérjük, hogy készítse elő az emelt szintű szolgáltatásra vonatkozó azonosító számát( Service Plan ID # ), amikor hív minket.
Tartozékok, tartalék alkatrészek és opcionális kiegészítők
A Lenovo tartozékok és tartalék alkatrészek általános kínálatához tekintse meg a Tartozékok és bővítmények fület.
Magyarországon nem minden külsős termék kapható, illetve azokra nem biztos, hogy a Lenovo garanciát vállal. A garanciát a termék gyártója biztosítja. Egy adott tartozékkal vagy valamely tartalék alkatrész kompatibilitásával kapcsolatban forduljon kereskedőjéhez.
A Think termékek központi és helyszíni garanciális szolgáltatásait a hivatalos szerviz partnerek hálózata biztosítja (a készüléket ezekbe a szervizpontokba viheti be javításra). Ha szeretné, akkor a készüléket közvetlenül a kereskedőhöz is visszaviheti, aki érvényesíti Önnek a garanciális szolgáltatást.
Validate your login