Lenovo garancia információ
Általános Információk
A polgári törvénykönyv értelmében a fogyasztók által vásárol Lenovo termékekre 2 év garancia vonatkozik.
Ellenkező rendelkezés hiányában a Lenovo akkumulátorokra, érintőceruzákra és digitalizáló tollakra 12 hónapos korlátozott garancia érvényes. Ennek értelmében a Lenovo a 12 hónapos jótállási időszak alatt díjmentes garanciális szolgáltatásokat biztosít az akkumulátorokhoz, érintőceruzákhoz és digitalizáló tollakhoz. A garancia kizárólag az akkumulátor anyaghibáira vonatkozik, annak kapacitásveszteségére nem.
A jogi személy által vásárolt készülékek jótállása felől a törvény nem rendelkezik, ezért a jótállási időszak hosszát az aktuális szolgáltatási szintű megállapodás határozza meg.
A szervizszolgáltatás az alábbi termékcsaládokra vonatkozik:
- Lenovo notebook termékcsalád összes tagja (G, S, U, Y, Z, Flex, Miix, Yoga, B & M)
- Lenovo desktop termékcsalád összes tagja (A, B, C, Q, H & K)
- Lenovo tablet: A, S, Yoga termékcsaládok
- Lenovo okostelefon: Vibe, S, P, A termékcsaládok
Garanciális ügymenet
- Weboldalon keresztűl: http://lenovo.tmx.hu
- E-mail-ben: lenovo@tmx.hu
- Személyesen: TMX szerviz budaörsi ügyfélszolgálatán
Bármelyik módszert választja, kérjük, hogy a következő adatokat készítse elő:
- Gyári sorozatszám
- Felvételi cím
- Kontaktadatok: e-mail, telefonszám
- Részletes hibaleírás
- Számlamásolat és garanciajegy
Lenovo márkájú termékek amikre Easy-Shop-os garancia érvényes
- billentyűzet
- egér
Hivatalos szervíz információk
Hétfő : 8:00-17:00
Kedd : 8:00-17:00
Szerda : 8:00-17:00
Csütörtök : 8:00-17:00
Péntek : 8:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva
LenovoEMC, Lenovo, és Iomega hálózati adattároló termékek
A Lenovo biztosítja a LenovoEMC, Lenovo és Iomega hálózati adattároló termékek támogatását. Kérjük, hogy munkaidőben( Hétfőtől- péntekig, 9:00 és 18:00 között) hívja a technikai támogatásunkat a következő számon: +44 207 660 0520. A chatet és emailt is használhatja(csak angol nyelven). Garanciájának státuszát ellenőrízheti a Garancia Ellenőrző eszközünkkel.
*Emelt szintű szolgáltatással (Service Plan) rendelkezőknek: Hívja díjmentes számunkat a nap 24 órájában, a hét minden napján. Kérjük, hogy készítse elő az emelt szintű szolgáltatásra vonatkozó azonosító számát( Service Plan ID # ), amikor hív minket.
Tartozékok, tartalék alkatrészek és opcionális kiegészítők
A Lenovo tartozékok és tartalék alkatrészek általános kínálatához tekintse meg a Tartozékok és bővítmények fület.
Magyarországon nem minden külsős termék kapható, illetve azokra nem biztos, hogy a Lenovo garanciát vállal. A garanciát a termék gyártója biztosítja. Egy adott tartozékkal vagy valamely tartalék alkatrész kompatibilitásával kapcsolatban forduljon kereskedőjéhez.
THINK termékek (ThinkPad, ThinkPad Tablet, ThinkCentre, ThinkStation, ThinkServer, ThinkVision)
A Think termékek központi és helyszíni garanciális szolgáltatásait a hivatalos szerviz partnerek hálózata biztosítja (a készüléket ezekbe a szervizpontokba viheti be javításra). Ha szeretné, akkor a készüléket közvetlenül a kereskedőhöz is visszaviheti, aki érvényesíti Önnek a garanciális szolgáltatást.
Albacomp Services Kft. | 1139 Budapest, Frangepán u. 8-10. | (36) 1 329-1493 | helpdesk@albacomp.hu |
Aloha Informatika Kft. | 1117 Budapest, Irinyi József u. 30. | (36) 1 372-0325 | alohaszerviz@alohainformatika.hu |
Delta Services Kft. | 1033 Budapest, Szentendrei út 39-53. | (36) 1 437-5250 | itszerviz@delta.hu |
Duna Elektronika Kft. | 1183 Budapest, Gyömrôi út 99. | (36) 1 666-1630 | service@dunaelektronika.com |
Humansoft Kft. | 1037 Budapest, Montevideo u.8. | (36) 1 270 7600 | humansoft@humansoft.hu |
Nádor Rendszerház Kft. | 1152 Budapest, Telek u. 7-9. | (36) 1 470-5022 | service@nador.hu |
Professzionál Zrt. | 1117 Budapest, Sopron út 19. | (36) 1 216-5300 | service@professzional.hu |
SmartService Kft. | 1117 Budapest, Prielle K. u. 4. | (36) 1 371-0272 | lenovo@smartservice.hu |
Albacomp Services Kft | 8000 Székesfehérvár, Mártírok útja 9. | (36) 22 515-413 | helpdesk@albacomp.hu |