Lenovo garancia információ

Általános Információk

A polgári törvénykönyv értelmében a fogyasztók által vásárol Lenovo termékekre 2 év garancia vonatkozik.

Ellenkező rendelkezés hiányában a Lenovo akkumulátorokra, érintőceruzákra és digitalizáló tollakra 12 hónapos korlátozott garancia érvényes. Ennek értelmében a Lenovo a 12 hónapos jótállási időszak alatt díjmentes garanciális szolgáltatásokat biztosít az akkumulátorokhoz, érintőceruzákhoz és digitalizáló tollakhoz. A garancia kizárólag az akkumulátor anyaghibáira vonatkozik, annak kapacitásveszteségére nem.

A jogi személy által vásárolt készülékek jótállása felől a törvény nem rendelkezik, ezért a jótállási időszak hosszát az aktuális szolgáltatási szintű megállapodás határozza meg.

A szervizszolgáltatás az alábbi termékcsaládokra vonatkozik:

  • Lenovo notebook termékcsalád összes tagja (G, S, U, Y, Z, Flex, Miix, Yoga, B & M)
  • Lenovo desktop termékcsalád összes tagja (A, B, C, Q, H & K)
  • Lenovo tablet: A, S, Yoga termékcsaládok
  • Lenovo okostelefon: Vibe, S, P, A termékcsaládok


Garanciális ügymenet

A Lenovo termékek garanciális és nem garanciális javításait egyaránt, pick-up and return szolgáltatás keretén belül üzemeltetjük Magyarország egész területén. Javítási bejelentését követően telefonos munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, időpont – és helyszínegyeztetés végett.
 
Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:
Weboldalon vagy e-mailben leadott igény esetén futárszolgálat megy Önhöz a termékért.
 

Bármelyik módszert választja, kérjük, hogy a következő adatokat készítse elő:

  • Gyári sorozatszám
  • Felvételi cím
  • Kontaktadatok: e-mail, telefonszám
  • Részletes hibaleírás
  • Számlamásolat és garanciajegy
 
Javítás alatt lévő készülékéről a leadás helyén, vagy a TMX szerviznél érdeklődhet emailben a lenovo@tmx.hu címen, vagy telefonon (+36-23-801-729). Amennyiben a TMX szerviznél adta le a készüléket, a kapott munkalapszám és SN/IMEI azonosítóval a www.telemaxgsm.com weboldalon nyomon követhető a javítási folyamat. A vásárlás helyén történő leadás esetén kérjük a leadás helyén érdeklődjön. A szerviz technikai jellegű segítségnyújtást nem tud biztosítani.
 
A javítás befejeztével az MPL futárszolgálat SMS értesítést küld a kiszállítás időpontjáról az Ön által megadott telefonszámra. Kétszeri meghiúsult kézbesítés esetén a készülék a Posta által megadott ponton átvehető 10 munkanapig.

Lenovo márkájú termékek amikre Easy-Shop-os garancia érvényes

  • billentyűzet
  • egér


Hivatalos szervíz információk

Cég neve: TELEMAX GSM SZERVÍZ Kft.
Adószám: 11002044-2-13
Cégjegyzékszám: 13 09 171219
Székhely: 2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/B.
Termék átvételi pont: 2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/B.
Telefonos elérhetőség: +36-23-801-729

Nyitvatartás:

Hétfő : 8:00-17:00
Kedd : 8:00-17:00
Szerda : 8:00-17:00
Csütörtök : 8:00-17:00
Péntek : 8:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva


LenovoEMC, Lenovo, és Iomega hálózati adattároló termékek

A Lenovo biztosítja a LenovoEMC, Lenovo és Iomega hálózati adattároló termékek támogatását. Kérjük, hogy munkaidőben( Hétfőtől- péntekig, 9:00 és 18:00 között) hívja a technikai támogatásunkat a következő számon: +44 207 660 0520. A chatet és emailt is használhatja(csak angol nyelven). Garanciájának státuszát ellenőrízheti a Garancia Ellenőrző eszközünkkel.

*Emelt szintű szolgáltatással (Service Plan) rendelkezőknek: Hívja díjmentes számunkat a nap 24 órájában, a hét minden napján. Kérjük, hogy készítse elő az emelt szintű szolgáltatásra vonatkozó azonosító számát( Service Plan ID # ), amikor hív minket.


Tartozékok, tartalék alkatrészek és opcionális kiegészítők

A Lenovo tartozékok és tartalék alkatrészek általános kínálatához tekintse meg a Tartozékok és bővítmények fület.

Magyarországon nem minden külsős termék kapható, illetve azokra nem biztos, hogy a Lenovo garanciát vállal. A garanciát a termék gyártója biztosítja. Egy adott tartozékkal vagy valamely tartalék alkatrész kompatibilitásával kapcsolatban forduljon kereskedőjéhez.


THINK termékek (ThinkPad, ThinkPad Tablet, ThinkCentre, ThinkStation, ThinkServer, ThinkVision)

A Think termékek központi és helyszíni garanciális szolgáltatásait a hivatalos szerviz partnerek hálózata biztosítja (a készüléket ezekbe a szervizpontokba viheti be javításra). Ha szeretné, akkor a készüléket közvetlenül a kereskedőhöz is visszaviheti, aki érvényesíti Önnek a garanciális szolgáltatást.

Albacomp Services Kft. 1139 Budapest, Frangepán u. 8-10. (36) 1 329-1493 helpdesk@albacomp.hu
Aloha Informatika Kft. 1117 Budapest, Irinyi József u. 30. (36) 1 372-0325 alohaszerviz@alohainformatika.hu
Delta Services Kft. 1033 Budapest, Szentendrei út 39-53. (36) 1 437-5250 itszerviz@delta.hu
Duna Elektronika Kft. 1183 Budapest, Gyömrôi út 99. (36) 1 666-1630 service@dunaelektronika.com
Humansoft Kft. 1037 Budapest, Montevideo u.8. (36) 1 270 7600 humansoft@humansoft.hu
Nádor Rendszerház Kft. 1152 Budapest, Telek u. 7-9. (36) 1 470-5022 service@nador.hu
Professzionál Zrt. 1117 Budapest, Sopron út 19. (36) 1 216-5300 service@professzional.hu
SmartService Kft. 1117 Budapest, Prielle K. u. 4. (36) 1 371-0272 lenovo@smartservice.hu
Albacomp Services Kft 8000 Székesfehérvár, Mártírok útja 9. (36) 22 515-413 helpdesk@albacomp.hu