Easy-Shop garanciális feltételek

Általános információ

Cégünk biztosítja a jótállást azoknál a termékeknél, ahol a gyártónak nincs magyarországi képviselete, vagy nem fogadja el a végfelhasználó által bejelentett igényeket. Ilyen esetben saját jótállási jegyet adunk a termékekhez, így levéve vásárlóikról azt a terhet, hogy külföldi márkaszervizekkel intézzék saját kezűleg a garanciális problémákat.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik. A jótállást kizárólag érvényes jótállási jeggyel és vásárlást igazoló számlával lehet kezdeményezni.

A megrendelt termékek adatlapjain minden esetben megtalálható a termékhez tartozó jótállási idő. Amennyiben az adatlapon nem szerepel ilyen adat, akkor a jogszabály szerint nem jótállás köteles termék.

Jótállás típusa szempontjából két féle termék létezhet:

  • Gyártói garanciás termék
  • Easy-Shop garanciás termék
  •  

    Gyártói garanciás termék esetén:

    Ebben az esetben a jótállási jegyet a gyártó biztosítja, így feléjük lehet élni garanciális igénnyel. A jótállási jegy megtalálható a termék dobozában. Amennyiben a gyártó nem mellékel külön jótállási jegyet a termékhez, úgy a garanciális igényt jegy nélkül lehet érvényesíteni. Igénybejelentés esetén minden esetben a gyártói szervizzel kell felvenni a kapcsolatot, akinek elérhetőségét a termék adatlapján található garanciális linkre kattintva, a gyártó adatlapján feltüntetjük. Az ügyintézés menete gyártónként eltérő lehet, így mindenképp keresse fel előzetesen a gyártói szervizt és informálódjon az ügyintézés pontos menetéről.

    A gyártói garanciális ügyintézésnek nagy előnye hogy gyorsabb az átfutási ideje, mintha rajtunk keresztül intézné az ügyet. Több esetben előny hogy bizonyos gyártók ingyenes be vagy visszaszállítást vállalnak a termékekre, valamint az ország több pontján is megtalálhatóak. Amennyiben ezekkel az előnyökkel nem kíván élni, vagy a gyártói szerviz nem elérhető, esetleg nem fogadják be a terméket, úgy természetesen mi is segítünk az ügyintézésben, a lent leírt módon is intézheti garanciális igényét.

    Easy-Shop garanciális termék esetén:

    Ebben az esetben cégünk biztosít jótállási jegyet, a kiküldött csomaghoz mellékelve, vagy személyesen átadva. Az ügyintézés menete jelen dokumentumban található.

    A jótállás időtartama

    A jogszabályban meghatározott értékek:

  • 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén egy év,
  • 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén két év,
  • 250 000 forint bruttó eladási ár felett három év.
  •  

    Cégünk bizonyos márkák tekintetében a jogszabálytól eltérő, Extra garanciát biztosít.

    A jótállás semmissé válik:

  • A termék szállítása, be- és kirakodása során keletkezett hibák és sérülések.
  • A termék engedély nélküli szétszedésére, illetve újbóli összeszerelésére vonatkozó kísérletek.
  • A termék bevett és megszokott használati módjától eltérő használatból eredő hibák és sérülések.
  • A vis maior által okozott sérülések, beleértve többek között, de nem kizárólag, a tüzet, földrengést, villámcsapást és háborút.
  • A készülék a felhasználói útmutatónak nem megfelelő használatából, karbantartásából, kezeléséből, az elővigyázatosság hiányából eredő hibák.
  • A normál használatból eredő kopás, beleértve többek között, de nem kizárólag, a készülékházat és a töltőt.
  • A termék sérülése esetén, amennyiben a sérülésből kifolyólag jelentkezett a termék hibája, vagy ellehetetleníti annak használatát.
  • Ha a termék a jótállási jegyen feltüntetett gyári száma nem egyezik meg a terméken feltüntetett gyári számmal.
  •  

    A jótállás nem vonatkozik a következőkre:

  • A gyár által előírt rendszeres ellenőrzések, karbantartások, és a természetes elhasználódásból eredő meghibásodások (külső szennyeződésekből, pl. porosodásból) javítása, illetve az ezekből adódó szükséges alkatrész cserék sem.
  • A külsérelmi nyomok a készülék burkolatán, illetve a kopás, nem tartozik a garanciális körbe.
  • A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.
  •  

    További információkat a jótállásról az alábbi linken lehet megtudni: http://www.easy-shop.hu/aszf,

    Játékszoftverek & számítógépes szoftverek

    A hatályos jogszabályok alapján. vásárolt szoftverek esetén cégünk nem biztosít jótállást. A SZOFTVERTERMÉK használatából illetve teljesítéséből származó teljes kockázat kizárólag önt terheli. Ilyen szofverek Pl.: játék, irodai, operációs szofver stb. Telepítési problémák esetén a termék gyártójához kell fordulni.

    Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele (Ilyen esetnek minősül az olyan konfiguráció is, ahol a számítógép szoftverrel együtt kerül forgalmazásra.) tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta. akkor nem élhet elállási jogával sem.

    A termékek tartozékaira egyes esetekben a gyártóktól függően eltérő 6 illetve 12 hónap garancia van.(akkumulátorok, akkumulátor töltők stb.), tehát nem azonos a termék jótállási idejével.

    Garanciális ügymenet

    Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:

  • E-mail-ben: info@easy-shop.hu
  • Személyesen: Budapesti átvételi ponton
  • Postai úton:1047 Budapest, Szabadkai utca 9. (Utánvétes fizetős csomagot semmilyen esetben nem veszünk át!)
  •  

    A termék visszaküldésénél az alábbi feltételeket kérjük tartsák be:

  • Győződjön meg arról, hogy a terméket valóban tőlünk vásárolta
  • A terméket érdemes a gyári csomagolásában visszaküldeni
  • Törékeny alkatrészeket érdemes külön csomagolni, hogy megelőzzük azok sérülését
  • A meghibásodott termék minden alkatrészét vissza kell küldeni
  •  

    Bármelyik módszert választja, kérjük, hogy a következő adatokat készítse elő:

  • Gyári sorozatszám
  • Részletes hibaleírás
  • Számla és garanciajegy
  •  

    Hibás termék leadása után felvesszük a kapcsolatot a gyártóval, vagy a szerződött szervizpartnerrel, és eljuttatjuk részükre a készüléket.

    Szerviz által kapott jegyzőkönyv alapján, E-mail, SMS, vagy Telefonon értesítjük a vásárlót a vizsgálat eredményéről, illetve a javított vagy cserélt termék átvételének lehetőségéről. Kérem vegye figyelembe az ügyintézésnél, hogy javított vagy cserélt termék ingyenes kiszállítását nem tudjuk biztosítani!

    Hivatalos átvételi pont információk

    Cég neve: Easy-Shop Kft.
    Adószám: 24162526-2-03
    Termék átvételi pont: 1047 Budapest, Szabadkai utca 9.
    Telefonos elérhetőség:  +36-1/353-62-12

    Nyitvatartás

  • Hétfő : 8:00-16:30
  • Kedd : 8:00-18:00
  • Szerda : 8:00-15:30
  • Csütörtök : 8:00-18:00
  • Péntek : 8:00-14:30
  • Szombat: zárva
  • Vasárnap: zárva
  •