Easy-Shop garanciális feltételek

Általános információ

Cégünk biztosítja a jótállást azoknál a termékeknél, ahol a gyártónak nincs magyarországi képviselete, vagy nem fogadja el a végfelhasználó által bejelntett igényeket. Ilyen esetben saját jótállási jegyet adunk a termékekhez, így levéve vásárlóikról azt a terhet, hogy külföldi márkaszervízekkel intézzék saját kezüleg a garanciális problémákat.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik. A jótállást kizárólag érvényes jótállási jeggyel és vásárlást igazoló számlával lehet kezdeményezni.

 

A jótállás időtartama

A jogszabályban meghatározott értékek:

  • - 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén egy év,
  • - 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó bruttó eladási ár esetén két év,
  • - 250 000 forint bruttó eladási ár felett három év.

 

A jótállás semmissé válik:

  • - A termék szállítása, be- és kirakodása során keletkezett hibák és sérülések.
  • - A termék engedély nélküli szétszedésére, illetve újbóli összeszerelésére vonatkozó kísérletek.
  • - A termék bevett és megszokott használati módjától eltérő használatból eredő hibák és sérülések.
  • - A vis maior által okozott sérülések, beleértve többek között, de nem kizárólag, a tüzet, földrengést, villámcsapást és háborút.
  • - A készülék a felhasználói útmutatónak nem megfelelő használatából, karbantartásából, kezeléséből, az elővigyázatosság hiányából eredő hibák.
  • - A normál használatból eredő kopás, beleértve többek között, de nem kizárólag, a készülékházat és a töltőt.
  • - A termék sérülése esetén, amennyiben a sérülésből kifolyólag jelentkezett a termék hibája, vagy ellehetetleníti annak használatát.
  • - Ha a termék a jótállási jegyen feltüntetett gyári száma nem egyezik meg a terméken feltüntetett gyári számmal.

 

A jótállás nem vonatkozik a következőkre:

  • - A gyár által előírt rendszeres ellenőrzések, karbantartások, és a természetes elhasználódásból eredő meghibásodások (külső szennyeződésekből, pl. porosodásból) javítása, illetve az ezekből adódó szükséges alkatrész cserék sem.
  • - A külsérelmi nyomok a készülék burkolatán, illetve a kopás, nem tartozik a garanciális körbe.
  • - A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.

További információkat a jótállásról az alábbi linken lehet megtudni: http://www.easy-shop.hu/aszf,

 

Játékszoftverek & számítógépes szoftverek

A hatályos jogszabályok alapján. vásárolt szoftverek esetén cégünk nem biztosít jótállást. A SZOFTVERTERMÉK használatából illetve teljesítéséből származó teljes kockázat kizárólag önt terheli. Ilyen szofverek Pl.: játék, irodai, operációs szofver stb. Telepítési problémák esetén a termék gyártójához kell fordulni.

Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele (Ilyen esetnek minősül az olyan konfiguráció is, ahol a számítógép szoftverrel együtt kerül forgalmazásra.) tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta. akkor nem élhet elállási jogával sem.

A termékek tartozékaira egyes esetekben a gyártóktól függően eltérő 6 illetve 12 hónap garancia van.(akkumulátorok, akkumulátor töltők stb.)

 

Garanciális ügymenet

Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:

  • - E-mail-ben: info@easy-shop.hu
  • - Személyesen: Budapesti átvételi ponton
  • - Postai úton: 1047 Budapest Baross utca 79-89 (Utánvétes fizetős csomagot semmilyen esetben nem veszünk át! NEM személyes átvételi pont!)

 

A termék visszaküldésénél az alábbi feltételeket kérjük tartsák be:

  • - Győződjön meg arról, hogy a terméket valóban tőlünk vásárolta
  • - A terméket érdemes a gyári csomagolásában visszaküldeni
  • - Törékeny alkatrészeket érdemes külön csomagolni, hogy megelőzzük azok sérülését
  • - A meghibásodott termék minden alkatrészét vissza kell küldeni

 

Bármelyik módszert választja, kérjük, hogy a következő adatokat készítse elő:

  • - Gyári sorozatszám
  • - Részletes hibaleírás
  • - Számla és garanciajegy

Hibás termék leadása után felvesszük a kapcsolatot a gyártóval, vagy a szerződött szervizpartnerrel, és eljutatjuk részükre a készüléket.

Szerviz által kapott jegyzőkönyv alapján, E-mail, SMS, vagy Telefonon értesítjük a vásárlót a vizsgálat eredményéről, illetve a javított vagy cserélt termék átvételének lehetőségéről.

 

Hivatalos átvételi pont információk

Cég neve: Easy-Shop Kft.
Adószám: 24162526-2-03
Székhely: 6400 Kiskunhalas, Bem utca 9. (Ezen a címen nem veszünk át terméket)
Termék átvételi pont: 1165 Budapest Centenárium sétány 16.
Telefonos elérhetőség:  +36-1/353-62-12

 

Nyitvatartás

  • Hétfő : 8:00-16:30
  • Kedd : 8:00-18:00
  • Szerda : 8:00-15:30
  • Csütörtök : 8:00-18:00
  • Péntek : 8:00-14:30
  • Szombat: zárva
  • Vasárnap: zárva