Easy-Shop garanciális feltételek
Általános információ
Cégünk biztosítja a jótállást azoknál a termékeknél, ahol a gyártónak nincs magyarországi képviselete, vagy nem fogadja el a végfelhasználó által bejelentett igényeket. Ilyen esetben saját jótállási jegyet adunk a termékekhez, így levéve vásárlóikról azt a terhet, hogy külföldi márkaszervizekkel intézzék saját kezűleg a garanciális problémákat.
A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik. A jótállást kizárólag érvényes jótállási jeggyel és vásárlást igazoló számlával lehet kezdeményezni.
A megrendelt termékek adatlapjain minden esetben megtalálható a termékhez tartozó jótállási idő. Amennyiben az adatlapon nem szerepel ilyen adat, akkor a jogszabály szerint nem jótállás köteles termék.
Jótállás típusa szempontjából két féle termék létezhet:
Gyártói garanciás termék esetén:
Ebben az esetben a jótállási jegyet a gyártó biztosítja, így feléjük lehet élni garanciális igénnyel. A jótállási jegy megtalálható a termék dobozában. Amennyiben a gyártó nem mellékel külön jótállási jegyet a termékhez, úgy a garanciális igényt jegy nélkül lehet érvényesíteni. Igénybejelentés esetén minden esetben a gyártói szervizzel kell felvenni a kapcsolatot, akinek elérhetőségét a termék adatlapján található garanciális linkre kattintva, a gyártó adatlapján feltüntetjük. Az ügyintézés menete gyártónként eltérő lehet, így mindenképp keresse fel előzetesen a gyártói szervizt és informálódjon az ügyintézés pontos menetéről.
A gyártói garanciális ügyintézésnek nagy előnye hogy gyorsabb az átfutási ideje, mintha rajtunk keresztül intézné az ügyet. Több esetben előny hogy bizonyos gyártók ingyenes be vagy visszaszállítást vállalnak a termékekre, valamint az ország több pontján is megtalálhatóak. Amennyiben ezekkel az előnyökkel nem kíván élni, vagy a gyártói szerviz nem elérhető, esetleg nem fogadják be a terméket, úgy természetesen mi is segítünk az ügyintézésben, a lent leírt módon is intézheti garanciális igényét.
Easy-Shop garanciális termék esetén:
Ebben az esetben cégünk biztosít jótállási jegyet, a kiküldött csomaghoz mellékelve, vagy személyesen átadva. Az ügyintézés menete jelen dokumentumban található.
A jótállás időtartama
A jogszabályban meghatározott értékek:
Cégünk bizonyos márkák tekintetében a jogszabálytól eltérő, Extra garanciát biztosít.
A jótállás semmissé válik:
A jótállás nem vonatkozik a következőkre:
További információkat a jótállásról az alábbi linken lehet megtudni: http://www.easy-shop.hu/aszf,
Játékszoftverek & számítógépes szoftverek
A hatályos jogszabályok alapján. vásárolt szoftverek esetén cégünk nem biztosít jótállást. A SZOFTVERTERMÉK használatából illetve teljesítéséből származó teljes kockázat kizárólag önt terheli. Ilyen szofverek Pl.: játék, irodai, operációs szofver stb. Telepítési problémák esetén a termék gyártójához kell fordulni.
Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele (Ilyen esetnek minősül az olyan konfiguráció is, ahol a számítógép szoftverrel együtt kerül forgalmazásra.) tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta. akkor nem élhet elállási jogával sem.
A termékek tartozékaira egyes esetekben a gyártóktól függően eltérő 6 illetve 12 hónap garancia van.(akkumulátorok, akkumulátor töltők stb.), tehát nem azonos a termék jótállási idejével.
Garanciális ügymenet
Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:
A termék visszaküldésénél az alábbi feltételeket kérjük tartsák be:
Bármelyik módszert választja, kérjük, hogy a következő adatokat készítse elő:
Hibás termék leadása után felvesszük a kapcsolatot a gyártóval, vagy a szerződött szervizpartnerrel, és eljuttatjuk részükre a készüléket.
Szerviz által kapott jegyzőkönyv alapján, E-mail, SMS, vagy Telefonon értesítjük a vásárlót a vizsgálat eredményéről, illetve a javított vagy cserélt termék átvételének lehetőségéről. Kérem vegye figyelembe az ügyintézésnél, hogy javított vagy cserélt termék ingyenes kiszállítását nem tudjuk biztosítani!
Hivatalos átvételi pont információk
Nyitvatartás