Garanciakezelés - SAMSUNG

Általános információk

A jótállás fogalmát a polgári törvénykönyv 248. §-a határozza meg. A jótállás lényege: annak időtartama alatt a kötelezett garantálja, hogy a szerződést hibátlanul teljesíti, vagyis hogy az érintett termék kifogástalanul fog működni a jótállás ideje alatt. (Emiatt szokták a jótállást a mindennapokban garanciának is nevezni. A két kifejezés tartalma azonos.) Abban az esetben tehát, ha a fogyasztó jótállással kapcsolatos jogát kívánja igénybe venni, mindenekelőtt azt kell kideríteni, hogy hibás teljesítés történt-e vagy sem.

Az egyes termékekhez kapcsolódó garanciaidő számítása:

  • Ha a határidő napokban van meghatározva (pl. 365 nap), akkor a kezdő napot nem kell beleszámítani, egyébként a határidő az utolsó nap elteltével jár le.
  • A hetekben, hónapokban vagy években megállapított határidő azon a napon jár le, amely elnevezésénél vagy számánál fogva megfelel a kezdő napnak; ha ilyen nap a lejárat hónapjában nincs, a határidő a hónap utolsó napján jár le. Például: A 2016. április 22-én induló 1 éves vagy 12 hónapos jótállás egyaránt 2016. április 22-én jár le; a 2016. március 31-én induló, 6 hónapos határidő viszont 2016. szeptember 30-án lejár, mivel a szeptember csak 30 napos.
  • Amennyiben a határidő utolsó napja munkaszüneti nap, a határidő a következő munkanapon jár le.
  • Alap kötelező jótállás

    A törvény által előírt 12 havi garanciát jelenti, mely vonatkozik minden újonnan vásárol Samsung márkával ellátott fő készülékre és azok tartozékaira. 

    Kiterjesztett jótállás (regisztrációhoz kötött) 

    A Samsung által az alap (kötelező) jótállási időn (12 hónap) felül vállalt kiterjesztett jótállás kizárólag a termék regisztrációja esetén érvényes. A regisztrációt az alapjótállás időtartama alatt lehet megtenni. Abban az esetben, ha a fogyasztó a terméket nem regisztrálja a megadott időszakon belül, kiterjesztett jótállásra nem jogosult. A regisztrációt a Samsung jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett internetes oldalán vagy a Samsung ügyfélszolgálatának jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett telefonszámán lehet megtenni.

    Az alábbi termékkategóriákra vonatkozik: 

     

  • LED Televíziók
  • MP3/MP4 lejátszók
  • Porszívók
  • Mikrohullámsütő
  • Mobiltelefonok
  • Táblagépek
  • LED / LCD monitorok 
  • Monochrom (fekete-fehér), illetve monochrom multifunkcionális nyomtatók  (A3-as méret alatt)
  • SEG2 szegmensbe tartozó monochrom (fekete-fehér) nyomtatók és monochrom multifunkcionális nyomtatók
  • Hol, hogyan regisztrálható a terméket?

     

  • https://regisztracio.samsung.hu
  • A Samsung díjmentesen hívható (06-80-SAMSUNG /06-80-726-7864) Telefonos Ügyfélszolgálatán keresztül.
  • 1398. Budapest, Pf.: 907. címre is írhat.
  •  

    Mikor kell elvégezni a termék regisztrációját?

     

  • A termékregisztráció gyakorlatilag bármikor elvégezhető. A regisztrációért járó 2 hónappal azonban csak akkor tudjuk a garanciánkat meghosszabbítani, ha a regisztrációt a termék garanciájának lejárta előtt tesszük meg!
  •  

    Samsung márkájú termékek amikre Easy-Shop-os garancia érvényes

  • pendrive
  • mobilkiegészítők

  • Korlátozott Samsung jótállás

    Korlátozott Samsung jótállás”: a Samsung az általa forgalomba hozott termékekre 12 hónap teljes körű kötelező jótállást és további 12 hónap „korlátozott Samsung jótállást” biztosít. A „korlátozott Samsung jótállás” alapján a jótállás kizárólag a készülék kijavítására vonatkozik, és nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, továbbá a kötelező jótállási időt (12 hónap) követően történő fődarab csere esetén a jótállási idő nem indul újra.

     

  • Mobiltelefonok
  • Táblagépek
  • MP3/MP4 lejátszók
  •  

    Kiterjesztett jótállási időn felül vállalt kiegészítő jótállás

    A Samsung által az alap (kötelező) jótállási időn (12 hónap) és a kiterjesztett jótállási időn felül vállalt kiegészítő jótállás kizárólag akkor érvényes, ha azt a fogyasztó ellenérték fejében megvásárolja. A kiegészítő jótállást az alapjótállás és a kiterjesztett jótállás időtartama alatt lehet megvásárolni; ennek részletes feltételeiről a Samsung jelen jótállási jegy borítóján feltüntetett elérhetőségein lehet információt szerezni. Abban az esetben, ha a fogyasztó ezzel a lehetőséggel nem él a megadott időszakon belül, kiegészítő jótállásra nem jogosult.

    Minden Samsung termékre megvásárolható.

    Fenti kiterjesztett jótállás vásárlásával kapcsolatos információk (My samsung)

     

  • Regisztrációjával minden magyar Samsung oldalt elérhet
  • Egyszerűen regisztrálhatja termékét a plusz garanciaidőért
  • Közvetlenül kapcsolatba léphet a Samsunggal, kérdezhet, elmondhatja a véleményét
  • Szervizfutár és Házhozmegyünk szolgáltatást igényelhet, ha Prémium Samsung készüléke van
  • Mely személyes adatait kell megadnia a regisztráció során?

  • teljes név
  • nem
  • születési dátum
  • e-mail cím
  • lakcím
  • telefonszám
  • opcionálisan megadandó: további, nem demográfiai jellegű információk
  • ha My Samsung profilt szeretne létrehozni: jelszó
  • Milyen adatokat kell megadnia a termékkel kapcsolatban?

     

  • termékcsoport
  • termékkategória
  • terméktípus
  • termék sorozatszáma
  • vásárlás helye
  • vásárlás időpontja
  • termék felhasználásának célja
  • mobiltelefonok esetében a bolt típusa (mobilszolgáltató, kártya független készüléket árusító kereskedelmi egység).
  • mobiltelefonok esetében az IMEI szám
  • Jótállási jegy

    A termékekhez minden esetben hivatalos szerviz által kibocsátott garanciajegy van mellékelve amit a forgalmazó (Jelen eseten Easy-Shop Kft. érvényesíthet), Kivételt képeznek ez alól a külön fő készülék nélkül vásárolt tartozékok. Ezekhez a termékekhez Forgalmazói jótállási jegyet adunk. 

    Garanciális ügymenet

    Termékcsoporttól függően az alábbi szervizszolgáltatásokat vehetik igénybe: 

     

  • helyszíni javítás (a szerviz az Ön otthonába kiszállással javítja készülékét)
  • háztól házig szolgáltatás (Ön otthonából elszállítja a hibás készüléket, javítás után visszaszállítja)
  • szervizjavítás (Ön által beszállított készüléket a hivatalos szerviz javítja)
  • Termékcsoportok szervizszolgáltatásait az alábbi linken érheti el: 

    http://www.samsung.com/hu/support/warranty/

    Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:

     

  • Személyesen a hivatalos szervizben
  • Telefonon
  • On-line (my samsung termékregisztrációs felület)
  • A bejelentéshez következő adatokat szükségesek:

     

  • Név
  • Termék vásárlásnak időpontja
  • Garanciajegy
  • Számla
  • A személyesen szervizbe leadott termékek bevizsgálása vagy javítása után a szerviz telefonon értesíti a vásárlót a termék átvételének lehetőségéről.

    Hivatalos szerviz információk

    Cég neve: Smart & Prémium Megoldások Központ

  • Székhely: 1132 Budapest, Váci út 30.
  • Telefon: 06-80-983-333
  • E-mail: bemutatoterem@oktogonszerviz.hu
  • Nyitvatartás:

    Hétfő: 9:00-20:00
    Kedd: 9:00-20:00
    Szerda: 9:00-20:00
    Csütörtök: 9:00-20:00
    Péntek: 9:00-20:00
    Szombat: 10:00-18:00
    Vasárnap: zárva

    További szervizek keresése:

    Samsung szervizek