Garancia információ - Philips termékek

Általános feltételek

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.

Jótállási ügyintézés

A hibás terméket közvetlen a hivatalos szervíznél kell lejelenteni.

Jótállási igény érvényesítéséhez szükséges:

- Vásárlást igazoló számla

Ügyintézés módja:

- Személyesen a hivatalos szervízben

Adathordozók és világítástechnológiai termékekre Easy-Shop garancia vonatkozik.

A garanciális feltételekért kattints ide!

Hívatalos szervíz információk

Cég neve: Szerviz Kft.
Adószám: 10618251-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-079810
Székhely: 1117 Budapest, Karinthy Frigyes út 15.
Termék átvételi pont: 117 Budapest, Karinthy Frigyes út 15.
Telefonos elérhetőség: +36 1 209 1134
 
Nyitvatartás:

Hétfő : 9:00-17:00
Kedd : 9:00-17:00
Szerda : 9:00-17:00
Csütörtök : 9:00-17:00
Péntek : 9:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva

 

Keresse meg a legközelebbi hivatalos márkaszervizt, ahol megjavíttathatja termékét. A szakszervizkereső segítségével megtalálhatja a megfelelő útvonalterveket és telefonszámokat.