Általános információk


Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek.

A garanciaidő termékenként változhat. Minden termékben megtalálható a garancia idő érvényessége. A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma. A +1 év garancia érvényesítéséhez a készülék számlája és a regisztrációról kapott visszaigazoló email megléte szükséges. A visszaigazoló email tartalmazza az információt arra az esetre, ha a negyedik évben szeretné érvényesíteni a garanciát.

+1 év regsztrációt az alábbi linken teheti meg: https://hu.remington-europe.com/term%C3%A9k-regisztr%C3%A1l%C3%A1s

Termékcsere

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A  nyugta vagy számla egy példánya, vagy
-    A cégünk által kiállított jótállási jegy

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni! 

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét. Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk. Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét. A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.

Kérdés, egyéb észrevétel esetén kérjük lépjen kapcsolatba velünk a következő elérhetőségen: ugyfelszolgalat@eu.spectrumbrands.com