Garanciális eljárás külső LED-es lámpák esetén
Az OSRAM járművilágítási termékei megfelelnek napjaink technológiailag követelményeinek. Akár LED-es retrofitról, nappali menetfényről vagy LED-es ködlámpáról van szó – az OSRAM-nál ugyanúgy élvezheti a minőség, teljesítmény, dizájn és hatékonyság adta előnyöket.
A külső LED-es járműlámpákra vonatkozó OSRAM garancia a termékenként eltérő:
LED-es nappali menetfény
LEDriving LG
LED-es ködlámpák
LEDriving FOG
LEDriving FOG PL
5 év garancia
LED-es nappali menetfények
LEDriving PX-4
LEDriving PX-5
LED-es ködlámpa
LEDriving F1
3 év garancia
Rögzítő keretek LED-es ködlámpákhoz
LEDriving FOG PL/F1 - MOUNT
LEDriving FOG - MOUNT
2 év garancia
Jótállási igények: A folyamat lépésről-lépésre
Tapasztalt meghibásodást a termék garanciaidején belül? Igazán sajnáljuk, mert ez nem felel meg a mi minőségi követelményeinknek!
A probléma megoldásához természetesen érvényesítheti garanciális igényét, amihez mindössze öt egyszerű lépést kell tennie a termék cseréjéhez:
1. Csomagolás
A lámpát biztonságosan csomagolja be a szállításhoz. Ha még megvan, az eredeti csomagolást használja. Némi extra védelemért burkolja a lámpát néhány lap újságpapírba.
2. Mellékelje a számlát
Ha még megvan az eredeti nyugtája (számlája), vagy akár fénymásolat róla, mellékelje a csomagban ezt is.
3. Mellékelje a kitöltött reklamációs űrlapot.
Tegye a dobozba a kitöltött reklamációs lapot (vagy jól olvasható levelét, amely tartalmazza a címét, telefonszámát és röviden a hiba leírását).
Letöltés: Vásárlói reklamációs űrlap (PDF)
4. Zárja le a csomagot és címezze meg.
Zárja le a dobozt és címezze meg részünkre. Más országok visszáruzási címeit ebben a listában találja. A postázási címke itt érhető el:
Letöltés: Postázási címke (PDF)
5. Küldje el a csomagot.
Küldje el részünkre a csomagot – megfelelően felbélyegezve. Mi a lehető leggyorsabban megoldjuk a problémát!
Van kérdése? Örömmel segítünk. Egyszerűen küldjön e-mailt ide: automotive-service@osram.com
A garancia érvényesítése
A sokéves időszakban az OSRAM garancia azokra a LED-es nappali menetfényekre és LED-es ködlámpákra és tartókeretekre terjed ki, amelyek magánhasználatban termékhiba miatt nem működnek megfelelően. Figyelem! A garancia csak azokban az országokban érvényes, amelyekhez az országok listájában tartozik ügyfélszolgálati cím.
Csere igényléséhez kérjük, küldje el a hibás terméket védőcsomagolásban a fizetést igazoló blokk másolatával együtt, a feladó postaköltségén az Ön területén illetékes OSRAM kapcsolattartási címre. Az Ön törvényben előírt, hibátlan árukra vonatkozó jogai nem változnak.
Hívatalos szerviz információk
Kedd : 8:00-16:00
Szerda : 8:00-16:00
Csütörtök : 8:00-16:00
Péntek : 8:00-16:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva