Garanciális eljárás külső LED-es lámpák esetén

Az OSRAM járművilágítási termékei megfelelnek napjaink technológiailag követelményeinek. Akár LED-es retrofitról, nappali menetfényről vagy LED-es ködlámpáról van szó – az OSRAM-nál ugyanúgy élvezheti a minőség, teljesítmény, dizájn és hatékonyság adta előnyöket.

A külső LED-es járműlámpákra vonatkozó OSRAM garancia a termékenként eltérő:

LED-es nappali menetfény

LEDriving LG
LED-es ködlámpák

LEDriving FOG
LEDriving FOG PL

5 év garancia

LED-es nappali menetfények

LEDriving PX-4
LEDriving PX-5
LED-es ködlámpa

LEDriving F1

3 év garancia

Rögzítő keretek LED-es ködlámpákhoz

LEDriving FOG PL/F1 - MOUNT
LEDriving FOG - MOUNT

2 év garancia


Jótállási igények: A folyamat lépésről-lépésre


Tapasztalt meghibásodást a termék garanciaidején belül? Igazán sajnáljuk, mert ez nem felel meg a mi minőségi követelményeinknek!

A probléma megoldásához természetesen érvényesítheti garanciális igényét, amihez mindössze öt egyszerű lépést kell tennie a termék cseréjéhez:

1. Csomagolás
A lámpát biztonságosan csomagolja be a szállításhoz. Ha még megvan, az eredeti csomagolást használja. Némi extra védelemért burkolja a lámpát néhány lap újságpapírba.

2. Mellékelje a számlát
Ha még megvan az eredeti nyugtája (számlája), vagy akár fénymásolat róla, mellékelje a csomagban ezt is.

3. Mellékelje a kitöltött reklamációs űrlapot.
Tegye a dobozba a kitöltött reklamációs lapot (vagy jól olvasható levelét, amely tartalmazza a címét, telefonszámát és röviden a hiba leírását).

Letöltés: Vásárlói reklamációs űrlap (PDF)

4. Zárja le a csomagot és címezze meg.
Zárja le a dobozt és címezze meg részünkre. Más országok visszáruzási címeit ebben a listában találja. A postázási címke itt érhető el:

Letöltés: Postázási címke (PDF)

5. Küldje el a csomagot.
Küldje el részünkre a csomagot – megfelelően felbélyegezve. Mi a lehető leggyorsabban megoldjuk a problémát!

Van kérdése? Örömmel segítünk. Egyszerűen küldjön e-mailt ide: automotive-service@osram.com


A garancia érvényesítése


A sokéves időszakban az OSRAM garancia azokra a LED-es nappali menetfényekre és LED-es ködlámpákra és tartókeretekre terjed ki, amelyek magánhasználatban termékhiba miatt nem működnek megfelelően. Figyelem! A garancia csak azokban az országokban érvényes, amelyekhez az országok listájában tartozik ügyfélszolgálati cím.


Csere igényléséhez kérjük, küldje el a hibás terméket védőcsomagolásban a fizetést igazoló blokk másolatával együtt, a feladó postaköltségén az Ön területén illetékes OSRAM kapcsolattartási címre. Az Ön törvényben előírt, hibátlan árukra vonatkozó jogai nem változnak.


Hívatalos szerviz információk

Cég: OSRAM, a.s. Magyarországi Fióktelep
Székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 84/A
Fax: +36 1 225 30 54
Telefonos elérhetőség: +36 1 225 30 55
 
Nyitvatartás:
Hétfő : 8:00-16:00
Kedd : 8:00-16:00
Szerda : 8:00-16:00
Csütörtök : 8:00-16:00
Péntek : 8:00-16:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva