Garanciális feltételek - Xiaomi termékek

Általános feltételek

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.

Szervizelt termékek nyomon követése

Javasoljuk, hogy postai beküldés esetén adja meg email címét!
A Wayteq Europe Kft. szervizes rendszere postai beküldés esetén, a csomag beérkezéséről email-en tájékoztatást küld. A javítás állapota, az emaiben elküldött kódok alapján nyomon követhető Ügyfeleink számára.

Szervizbe juttatás előtt gondoskodjon az alábbiakról:

Személyes leadáskor kérjük legyenek Önnél a következők:

  • készülékhez tartozó, hozzánk szóló jótállási jegy (garanciális javítás esetén)
  • vásárlási számla/blokk (garanciális javítás esetén)
  • hibával összefüggő tartozék(ok)
  • ha nem az Öné a készülék a Tulajdonos elérhetőségei (név, cím, telefonszám, email cím)

  • Postázáskor legyen a csomagban:

  • elérhetőségek (név, cím, telefonszám, email cím)
  • készülékhez tartozó, hozzánk szóló jótállási jegy (garanciális javítás esetén)
  • vásárlási számla/blokk (garanciális javítás esetén)
  • pontos és részletes hibaleírás
  • hibával összefüggő tartozék(ok)
     
  • További teendők okostelefonok leadása előtt:

    Fontos, hogy a telefonok szoftveres védelmét kikapcsolják leadás előtt, hogy kollégáink bevizsgálhassák azokat, ennek feltételei:

  • minden fiókból való kijelentkezés (Google fiók, MI, Flyme fiók, telefontól függően)
  • az alkalmazás zárolások és képernyőzárak megszüntetése
  • a gyári állapotra történő visszaállítás önmagában nem elegendő.
  • Kérjük ügyeljen rá, hogy a csomagolás megvédje a készüléket és tartozékait.
    Fizetős javítás esetén - amennyiben bevizsgálás szükséges - a bevizsgálás díját a javítás megkezdése előtt ki kell egyenlítenie.
    Fizetős javítás esetén a postai visszaküldés díja 990Ft.

    A jótállási felelősség korlátozása, kizárása:

    A jótállás érvényét veszti, ha a meghibásodás rendeltetésellenes használatból; átalakítás, szakszerűtlen kezelés (pl. nem megfelelő szoftverfrissítés), helytelen tárolás, törés, elemi kár, vagy egyéb a terméktől független ok miatt következik be. Ugyancsak a jótállási keret elvesztésével jár, ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, átírják, vagy megrongálják.

    Nem tartoznak a jótállás keretébe:

  • A termékhez adott szoftverek, mivel azok szellemi termékek. A szoftverek terméket nem jelentősen befolyásoló működési rendellenességeiért és a hiányosságaiért felelősséget nem vállalunk.
  • A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.
  • A termékeink használati utasításában nem szereplő szolgáltatás, technikai paraméterek között fel nem sorolt paraméter hiánya, meg nem említett feladatra való alkalmatlansága, illetve az ezzel kapcsolatos vevői elégedetlenség nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe.
  • Az importőr és megbízott szervizei nem felelnek semmilyen adatvesztésért, mely a terméken tárolt adatok, programok vagy információk körében a javítás során fellép
  • A készülékek kijelzőjén megjelenő hibás pixelek esetén az ISO 9241-302, 303, 305, 307:3008 szabvány szerinti Class 3 besorolás szerint járunk el.
  • A készülékkel nem 100 %-ig kompatibilis eszközök, tartozékok használata.
  • Csak a Vevő teljes költségtérítése mellett vállalható a javítás:

  • Ha a felhasználó kezelési útmutatótól eltérően használta a készüléket (ha a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba rendellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb vásárlás után keletkezett okból következett be)
  • Ha a készüléket az importőr engedélye nélkül megbontotta.
  • Hívatalos szerviz információk

    Cég: WayteQ Europe Korlátolt Felelősségű Társaság
    Székhely: 1097 Budapest, Gubacsi út 6
    Fax: (+36-1) 21-73-619
    Telefonos elérhetőség: (+36-1) 44-51-222
    E-mail: szerviz@wayteq.eu
     
    Nyitvatartás:

    Hétfő : 09:00- 17:00
    Kedd : 09:00- 17:00
    Szerda : 09:00- 17:00
    Csütörtök : 09:00- 17:00
    Péntek : 09:00- 17:00
    Szombat: zárva
    Vasárnap: zárva