Garanciális feltételek - YooBao termékek

Általános Információk

A jótállás érvényét veszti, ha a meghibásodott rendeltetésellenes használatból; átalalkítás, szakszerűtlen kezelés (pl. nem megfelelő szofverfrissítés), helytelen tárolás, törés, elemi kár vagy egyéb a terméktől független ok miatt következik be. Ugyancsak a jótállási keret elvesztésével jár, ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, átírják, vagy megrongálják. 

Nem tartoznak a jótállás keretébe:

  • A termékhez adott szoftverek, mivel azok szellemi termékek. A szofverek terméket nem jelentősen befolyásoló működési rendellenességeiért és a hiányosságaiért felelősséget nem vállalunk. 
  • A használati utasításba foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.
  • A termékeink használati utasításában nem szereplő szolgáltatás, technikai paraméterek között fel nem sorolt paraméter hiánya, meg nem említett feladatra való alkalmassága, illetve az ezzel kapcsolatos vevői elégedetlenség nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe.
  • Az importőr és a megbízott szervizei nem felelnek semmilyen adatvesztésért, mely a terméken tárolt adatok, programok vagy információk körében a javítás során fellép. 
  • A készülék kijelzőjén megjelenő hibás pixeleke esetén az IOS 9241-302, 303, 305, 307:3008 szabvány szerinti Class 3 besorolás szerint járunk el.
  • A készülékkel nem 100%-ig kompatibilis eszközök, tartozékok használata.
 

Csak a vevő teljes költségtérítése mellett vállalható javítás:

  • Ha a felhasználó kezelési útmutatótól eltérően használta a készüléket (ha a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba rendellenes használat, átalalkítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb vásárlás után keletkezett okból következett be).
  • Ha a készüléket az importőr engedélye nélkül megbontotta.
  • Ha a készülékben elhelyezett egyedi biztonsági matrica sérült.
 

A műszaki cikkekre vinatkozó 3 munkanapos meghibásodás csere esetén, kérjük, hogy a terméket, minden tartozékával együtt, lehetőség szerint eredeti csomagolásban adja át a vásárlás helyén. Internetes vásárlás esetén a termék átvétele után 14 munkanapon belül, vásárlás helyén élhet az elállás lehetőségével. 

Hivatalos szervíz információk

Cég neve: WayteQ Europe Kft.
Adószám: 14699517-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-915743
Székhely: 1097 Budapest, Gubacsi út 6.
Termék átvételi pont: 1107 Buapest, Ceglédi út 1-3
Telefonos elérhetőség: +36-30-288-0066; +36-30-288-4466
 
Nyitvatartás:

Hétfő : 9:00-17:00
Kedd : 9:00-17:00
Szerda : 9:00-17:00
Csütörtök : 9:00-17:00
Péntek : 9:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva