Garanciális feltételek - Popcorn, Mede8er, Dune HD, Open Hour, Synlogy, Elgato termékek

Általános információ

1. Jelen jótállás a vásárló törvényből eredő jogait nem korlátozza.
2. A készüléket meghibásodás esetén az ezen jótállási jegyen feltüntetett szakszerviz valamelyikéhez, vagy a vásárlás helyre kell eljuttatni. A gyorsabb ügyintézés érdekében célszerű közvetlenül a lentebb látható szakszervizhez fordulni. Ha nem személyesen juttatja el a szakszervizbe a hibásnak tartott terméket, minden esetben egyeztessen velük a csomagküldés előtt, ennek hiányában, előzmény nélkül érkező postai és egyéb csomagot a szervizek nem tudnak átvenni!
3. A termék cseréjét lehet kérni kereskedőnél, ha a meghibásodás a vásárlástól számított 3 munkanapon belül következett be, kivéve, ha jelentéktelen a meghibásodás, illetve ha az a rendeltetésszerű használatot nem befolyásolja. Minden esetben meg kell azonban várni a szakszerviz bevizsgálását, hogy kiderüljön, valóban hibás-e a termék, csak ezután kerül sor a cserére. Kérjük lehetőleg őrizze meg a termék csomagolását is legalább ezen három napos időtartamra, és azzal, valamint tartozékaival együtt hozza vissza a terméket!
4. Ha a vásárló javítást kér, a javításra kizárólag az ezen jótállási jegyen feltűntetett szakszervizek vehetők igénybe, a vevőnek, vagy a kereskedőnek (ha a vevő hozzá vitte vissza a hibás terméket) a készüléket ezen szervizek valamelyikébe kell beszállítani.
5. A szerviznek törekednie kell arra, hogy a javítást, vagy cserét 15 napon belül elvégezze. A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
6. A szerviznek a bevizsgálást 3 napon belül kell elvégeznie, és legkésőbb ekkor nyilatkoznia kell a várható javítási határidőről, vagy arról esetleg, hogy a termék nem javítható, csak cserélhető, illetve a csere várható idejéről.
7. Ha a termék nem javítható, a vásárló megfelelő árleszállítást igényelhet, vagy elállhat a vásárlástól (visszakérheti pl. a termék vételárát a termék és a tartozékainak maradéktalan visszaszolgáltatása után). Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
8. A termék jótállása a szervizben töltött idővel meghosszabbodik, ha a javítás cserével zárul, akkor a jótállási és szavatossági idő a cserekészülék átadásának időpontjától újraindul (cserélt főalkatrész esetén ez az alkatrészre vonatkozik).
9. Ha a hiba jellegével vagy jótállási kötelezettséggel kapcsolatban vita keletkezne, akkor a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség szakvéleményét kell kérni, mely szakvéleményt azonban a feleknek nem kötelező elfogadnia. További vita esetén a területileg illetékes bírosághoz lehet fordulni.

Nem érvényesíthető a jótállási igény az alábbi esetekben:

1. A hiba nem rendeltetésszerű, vagy a kezelési tájékoztatóban foglaltaktól eltérő használat, átalakítás, szakszerűtlen szállítás, vagy tárolás, a készüléken kívülálló ok (pl. villámcsapás, a hálózati feszültség túlzott ingadozása) következménye. Az ilyen okból hibás termék javítás/hibafeltárási költsége a jótállási időtartamon belül is a vevőt terheli.
2. A készülék, vagy a hozzá tartozó jótállási jegy nem azonosítható (pl. sérült, nem olvasható a készüléken a gyári szám), illetve ha a jótállási jegy nem a valóságnak megfelelő adatokat tartalmaz.
3. A készüléket a szakszervizen kívül már más is javította, illetve ha a garanciamatricával lezárt készüléknél matrica sérült.
4. A készülék működésképtelenségét a BIOS/firmware frissítése során előforduló rendellenesség idézte elő.
5. A hibát külső szoftverek, vagy a készülékkel használt hardver eszközök inkompatibilitása okozza.
6. Ha a jótállási jegyen átírások, javítások, vagy bármilyen – a jogosulatlan személytől származó – törlések, illetve módosítások vannak. A jótállási jegyen kizárólag a termék eladója végezhet, amelyet aláírásával igazolni köteles.
7. A jótállás üveg, porcelán, plexi, műanyag és fényforrás törésre nem vonatkozik!
8. Kopó, elhasználódó alkatrészek rendeltetésszerű használatából eredő kopás esetén.
9. Karbantartási, tisztítási munkák esetén.

A magyar disztribútor valamennyi termékre Popcorn, Mede8er, Dune HD, Open Hour lejátszóra, Synlogy NAS valamint Elgato termékekre 2 év garanciát vállal. 

Regisztráció

Mede8er termékek esetén a gyártó + 3 év garanciát vállal amennyiben a terméket regisztrálják a vásárlástól számított 30 napon belül. Amennyiben a regisztráció nem történik meg, úgy a fenti 24 hónnap garancia vonatkozik a termékre.

Mede8er termék regisztrációs weboldal: http://www.mede8er.eu/registerproduct/

Médiaplayer terméktámogatás

A márkák magyaroszági zárt oldalait és a fórumot teljes mértékben csak azok a vásárlók tudják majd használni, akik a hivatalos magyar forgalmazó által importált készüléket vásárolták, és rendelkeznek olyan termékregisztrációs kártyával, amelynek kódját megadva aktiválható a támogatás. (Minden lejátszójoz jár ilyen kártya ami nem pótolható)

Kérünk tehát minden leendő vásárlót, hogy még vásárlás előtt ellenőrizze, az az üzlet, ahol szeretné megvenni a készüléket, ad-e ilyen kártyát a termék mellé! Ehhez jó kiindulás a hivatalos magyarországi forgalmazók listája, innen érdemes kereskedőt választanod. Ha a kiszemelt üzlet nem szerepel a listában, érdemes rákérdezni náluk, hogy kapsz-e regisztrációs kártyát, ha tőlük vásárolsz. (Easy-Shop Kft szerződőtt viszonteladói partner)

Garanciajegy

A termékekhez minden esetben hivatalos szervíz által kibcsátott garancijegy van mellékelve amit a forgalmazó (Jelen eseten Easy-Shop Kft. érvényesíthet)

Garanciális ügymenet

Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:
  • Személyesen a hivatalos szervízben
  • Telefonon

A bejelntéshez következő adatokat szükségesek:
  • Név
  • Termék vásárlásnak időpontja
  • Garanciajegy
  • Számla
 
A termék bevizsgálása vagy javítása után a szervíz telefonon értesíti a vásárlót a termék átvételének lehetőségéről.
 

Hivatalos szervíz infoprmációk

Cég neve: NEON Multimedia Kft.
Adószám: 11994617-2-06
Cégjegyzékszám: 06 09 006828
Székhely: 6754 Újszentiván, Petőfi utca 19.
Termék átvételi pont (Budapest): HU 1042 Budapest, József A utca 102. III. em. 6.
Termék átvételi pont (Vidék): HU 6721 Szeged, József A sgt. 15.
Telefon: +36 (30) 914-5080, +36 (30) 595-1916

Nyitvatartás:

Hétfő : 8:00-17:00
Kedd : 8:00-17:00
Szerda : 8:00-17:00
Csütörtök : 8:00-17:00
Péntek : 8:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva

Budapesti szervíz

Szegedi szervíz