Garanciális feltételek - LG termékek

Általános Információk

A vásárló jótállási igényét szabályosan kitöltött jótállási jeggyel és vásárlási számlával, nyugtával érvényesítheti. Annak bizonyítására, hogy a fogyasztói szerződés létrejött, azaz a vásárlás megtörtént, minden esetben szükséges a vásárlást igazoló számla vagy nyugta bemutatása. [19/2014 (IV. 29) NGM rendelet 3. §.]

A termékre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) 6:157 - 6:174 §§., valamint a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet és a mindenkor hatályos, a jótállási és szavatossági igények intézéséről szóló rendelet alapján kötelező jótállást (egy év), illetve további önként vállalt jótállást vállalunk, a jótállási jegyben meghatározott feltételekkel. A gyártó (importőr) által biztosított jótállás a fogyasztó jogszabályból eredő jogait (kellékszavatosság, termékszavatosság, kötelező jótállás) nem érinti, és nem korlátozza. Mind a kötelező és önként vállalt jótállás, mind a kellékszavatosság esetén annak kötelezettje - akinél az igény érvényesíthető - a termék jótállási jegyén feltüntetett forgalmazója.

Hibás teljesítés esetén a forgalmazó egy év kötelező, jogszabály alapján járó; illetve a lentebb részletezetteknek – lásd garanciaidő táblázat - megfelelő további időtartamokra érvényes, önként vállalt) jótállásra köteles.

1 év kötelező jótállás + 2 év: projektor termékekre, kivéve annak izzójára csak 2000 üzemóra, de legfeljebb egy év.
1 év kötelező jótállás + 2 év: monitor és monitor-TV termékekre.
1 év kötelező jótállás + 2 év: klímaberendezésekre (az üzembe helyezési és karbantartási előírások betartása esetén) 2015. június 15-től 10 év garanciát nyújtunk minden Magyarországon vásárolt LG Mono-split Inverteres légkondicionáló kompresszorára (ingyenes alkatrész biztosítás), amely nem foglalja magában a javítás munka- és kiszállási díját.
1 év kötelező jótállás + 1 év: televízió termékekre.
1 év kötelező jótállás + 1 év: optikai tároló- és íróegységekre (számítógép külső-belső periféria, önmagukban működésre képtelen eszközök). Megjegyzés: a táblagép tartozékokra (töltő, akkumulátor, fülhallgató stb.) nem vonatkozik a + 1 év, csak az 1 év kötelező jótállás.
1 év kötelező jótállás + 1 év: hűtőgépekre és további 8 év jótállás a hűtőgépek kompresszorára (ingyenes alkatrész biztosítás), amely nem foglalja magában a javítás munka- és kiszállási díját.
1 év kötelező jótállás + 1 év: mosógépekre, és további 8 év jótállás a „DIRECT DRIVE” hajtású mosógépek DD motorjára – amely tartalmazza az alkatrész árát. Megjegyzés: a 8 év motor garancia kizárólag a motor álló és forgórészére vonatkozik, a csapágy és szimering alkatrészekre nem.
1 év kötelező jótállás + 1 év: a szolár és világítástechnikai termékekre, (ha a terméken ettől eltérő információ található, akkor az érvényes!)
1 év kötelező jótállás + 1 év: szolgáltatónál (T-Mobile, Telenor, Vodafone) vásárolt telekommunikációs termékre (mobiltelefonra), Megjegyzés: a telefon tartozékokra (telefontöltő, akkumulátor, fülhallgató) nem vonatkozik a + 1 év, csak az 1év kötelező jótállás.
1 év kötelező jótállás + 1 év: táblagépre.
Megjegyzés: a táblagép tartozékokra (töltő, akkumulátor, fülhallgató stb.) nem vonatkozik a + 1 év, csak az 1 év kötelező jótállás.
1 év kötelező jótállás: telekommunikációs termékekre (független mobiltelefon).
1 év kötelező jótállás: porszívókra, valamint kompresszoros porszívók esetében további 9 év kiterjesztett jótállás a következő alkatrészekre: a porgyűjtő tartályra, a portömörítő lapátra és a tömörítő motorra. A kiterjesztett garancia nem vonatkozik a szívómotorra.
1 év kötelező jótállás: minden más szórakoztató-elektronikai (audio és video berendezések, DVD lejátszó és felvevő készülékek, házimozi rendszerek), háztartás-elektronikai, számítástechnikai termékre.

A jótállás nem vonatkozik a következő esetekre:

1. Gyári szám címke eltávolítása A készülék üzembe helyezésekor vagy használatakor ügyeljen arra, hogy a gyári adattábla vagy a készülék gyári száma ne sérüljön meg vagy azt ne távolítsa el, mert ez a jótállás elvesztését okozza. Mielőtt olyan feliratot szeretne eltávolítani a készülékről, amelyet a kezelési útmutató nem jelez, kérjük konzultáljon valamelyik szakszervizünkkel vagy ügyfélszolgálatunkkal. 

2. A specifikáción belüli képpont hibák nem jelentik a készülék hibáját A plazma és folyadékkristályos (LCD) és OLED kijelzőkön a működésükből következően hibás képpontok lehetnek. A gyártó (importőr) vállalja, hogy a mindenkori specifikáció megfelel a nemzetközi és hazai előírásoknak, szabványoknak. Ennek megengedhető mértékéről vevőszolgálatunk ad tájékoztatást. A specifikáción belüli képpont hibák nem indokolhatják a kijelző modul cseréjét, a készülék cseréjét vagy a vételár visszafizetését. 

3. Helytelen telepítés, rendeltetésellenes használat, idegen beavatkozásból eredő hiba Nem vonatkozik a garancia ha a hiba helytelen telepítésnek, rendeltetésellenes használatának, a gyártó (importőr) által nem jóváhagyott átalakításának, idegen beavatkozásnak, szakszerűtlen kezelésnek, helytelen tárolásnak, iparszerű igénybevételnek, elemi kárnak, külső tényezőknek, behatásoknak, mint például szennyeződésnek, folyadéknak, áramingadozásnak, (mely esetek eldöntésében a gyártó (importőr) a szakszerviz véleményét veszi figyelembe) tulajdonítható okokból keletkezett. 

4. Állóképek hosszú idejű megjelenítése LCD, OLED és plazmakijelzőkön Nem vonatkozik a jótállás az LCD, OLED és plazmakijelzőkön megjelenő, az állóképek hosszú idejű megjelenítéséből származó, vagy egyéb maradandó módon megjelenő foltokra, alakzatokra, inhomogenitásra, mivel azok a kijelzők fizikai tulajdonságaiból származnak. Nemcsak a valódi állókép (dia) minősül állóképnek, hanem minden olyan képtartalom, ami nem változtatja a helyét a képernyőn, mint például a TV társaságok azonosító képecskéi (logó), valamint a 4:3-as képarány tar- tós használata 16:9 képernyőn (csak egy része működik a képernyőnek). A készülék kezelési utasításában információt talál arról, hogyan lehet elkerülni, illetve minimalizálni az esélyét a fenti jelenségnek, de az egyik legjobb módszer, ha időnként átvált a képernyőarány funkciók között (pl. Spectable, Full, Zoom stb. a lehetőségek készüléktípus függőek). 

5. A termék kezelési útmutatója által előírt kötelező üzembe helyezés vagy karbantartás elmulasztása Amennyiben a termék kezelési útmutatója vagy a gyártó (importőr) külön utasítása kötelező üzembe helyezést és / vagy karbantartást, ír elő, ennek elmulasztása vagy elmaradása esetén sem érvényesíthető a jótállás. 

6. Tartozék vagy alkatrész vásárlás esetében szakszerviz vagy szakember által történő beszerelés elmulasztása Tartozékok és alkatrészek (kivéve a fogyasztó által cserélhető akkumulátorok) esetében kötelező a szakszerviz vagy szakember által történő beszerelés, ennek elmulasztása vagy elmaradása esetén a jótállásból eredő igények nem érvényesíthetőek. A szakszerviz vagy szakember által történő beszerelés tényét a vásárló számlával tudja igazolni,melyből egyértelműen megállapítható az érintett tartozék, ill alkatrész beszerelése.

Garanciális ügymenet

Szolgáltatásaink között szerepelnek a kiszállásos, valamint a helyszínen, a szervizközpontban végzett javítások garanciális és garanciaidőn túli esetekben egyaránt. Magasan képzett szakembereink segítenek vásárlóinknak a készülékekkel kapcsolatos kérdések megválaszolásában. Célunk, hogy minden LG termékkel kapcsolatos kérdésben a vásárlást követően is segítségére legyünk ügyfeleinknek, emellett az esetlegesen felmerülő, a megvásárolt termékkel kapcsolatos problémákra is könnyen és gyorsan találjunk megoldást. 

Munkatársaink házhoz mennek az alábbi LG termékekkel kapcsolatos javítások esetén: televízió, mosógép,mosó-szárítógép, hűtőszekrény, fagyasztószekrény. Kiszállásos javításra weboldalunkon keresztül is kérhet időpontot munkatársainktól. Időpontot kérek.
 
Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:

 

Bármelyik módszert választja, kérjük, hogy a következő adatokat készítse elő:

  • Gyári sorozatszám
  • Felvételi cím
  • Kontaktadatok: e-mail, telefonszám
  • Részletes hibaleírás
  • Számlamásolat vagy garanciajegy
 
Az LG Központi Márkaszerviz tevékenységét, az LG márkájú készülékekre vonatkozó bevizsgálási, megvizsgálási, árajánlatadási, javítási-karbantartási munkák elvégzését az alábbi linken található Vállalási Feltételek alapján vállalja. Vállalási Feltételek letöltése.

 

Hivatalos szervíz információk

Cég neve: LG Electronics Magyar Kft.
Adószám: 10790386-2-44
Cégjegyzékszám: 01 09 169580
Székhely: 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 3/a.
Termék átvételi pont: 1134 Budapest, Váci út 33.
Telefonos elérhetőség: 06-40-54-54-54

Nyitvatartás:

Hétfő : 8:00-18:00
Kedd : 8:00-18:00
Szerda : 8:00-18:00
Csütörtök : 8:00-18:00
Péntek : 8:00-18:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva