Az Alcornál kiemelt hangsúlyt helyezünk a termékeink minőségére és megbízhatóságára. Valamennyi készülékünk többszintű minőségellenőrzésen jut keresztül a gyártás folyamán, kezdve a beépített alkatrészek ellenőrzésétől egészen a kész termékek hosszú idejű "izzasztó" tesztjéig. A készülékek elektronikája mellett a működtető szoftver (firmware) is többlépcsős, összetett tesztelésen esik át.
A fentieknek köszönhetően az Alcor egyre több modellje már 2 év garanciával kerül forgalmazásra.
Ugyanakkor még a szoros és körültekintő minőségbiztosítás mellett is előfordulnak meghibásodások. A hibás készülékek javítása jól felszerelt központi szervizünkben, felkészült szakembereink által történik. Célunk, hogy a szervizelési folyamat gyors és hatékony legyen, hogy Felhasználóink számára minél kisebb kellemetlenséget okozzon. A javítás mellett fontos számunkra a precíz termék támogatás ill. a minél részletesebb termékinformáció biztosítása is. Hiszen célunk a felhőtlen felhasználói élmény elérése.
Technikai segítség
A termék szerízelése előtt jánlott az alábbi műveleteket elvégezni:
Táblagépek esetén
Próbálja meg tölteni a készüléket. (Ha van rá lehetőség másik adapterrel is.)
Rendellenes működés esetén hozza gyári állapotba a készüléket. (Beállítások – Biztonsági mentés és visszaállítás - Gyári adatok visszaállítása.)
Egy kis tű segítségével nyomja meg a Reset gombot. (amennyiben az adott modellen található ilyen)
Ha Ön gyakorlott felhasználó, akkor a készülék weblapján található Letöltés menüpontról töltsön le a készülékhez tartozó szoftverfrissítést. (www.alcordigital.hu)
Interneteléréssel kapcsolatos problémák esetén ellenőrizze netkapcsolatát ill. indítsa újra a router berendezését.
A Google Play marketen lévő programok működésével kapcsolatos problémák esetében kérjük, hogy elsősorban a szoftver gyártójával vegye fel a kapcsolatot.
Ha a fenti lépések nem segítettek, akkor kérjük jutassa el a készüléket a szerviz átvevőpontra.
DVB-T vevők esetén
Áramtalanítsa a készüléket. Várjon kb. 30 mp.-et és csatlakoztassa újra a hálózatra.
Ha a távvezérlőre nem reagál a vevő, akkor cseréljen elemet a távvezérlőben.
Vételi problémák esetén ellenőrizze az antenna csatlakozást ill. az antennát.
Próbálja meg újra lekerestetni a csatornákat. (Menü - Automatikus keresés)
Megjelenítési probléma esetén próbálja ki a készüléket másik kábellel is a televízióhoz csatlakoztatni. Ellenőrizze, hogy televíziókészüléke képes a beállított felbontás és képfrissítés megjelenítésére ill kezelésére.
MindigTV minősített készülékeink a kikapcsoló gomb megnyomását követően egy rövid ideig még bekapcsolva maradnak. Ez nem hibajelenség, ekkor a készülék televízióadásból elérhető szoftverfrissítést keres. A keresés végeztével az eszköz automatikusan készenléti állapotba kapcsol.
Nem vételi problémák esetén próbálja meg a készülék szoftverét frissíteni. (www.alcordigital.hu – termék aloldalon található Letöltés menüpont)
A fogható csatornák listáját ill. a DVB-T sugárzásról technikai adatokat a http://mindigtv.hu/lefedettseg oldalon találhat.
Ha a fenti lépések nem segítettek, akkor kérjük jutassa el a készüléket a szerviz átvevőpontra.
Garanciajegy
A termékekhez minden esetben hivatalos Alcor szervíz által kibcsátott garancijegy van mellékelve amit a forgalmazó (Jelen eseten Easy-Shop Kft.) az adatok kitöltésével, céges aláírással érvényesít.
Garanciális ügymenet
Az Alcor termékek garanciális javításait szervíz szolgáltatás keretén belül üzemelteti a gyártó.
Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:
A garanciális igény bejelntéséhez szükséges feltételek:
Kitöltött lepecsételt garancialevél
Készülék vásárlását igazoló számla
Tartozékok amivel a készülék használata során problémát észlelt.
Minél pontosabb hibaleírás
Termék vásárlásnak időpontja
Pontos hiba leírás
Eladó cég neve
Kérjük az átvételnél a lehető legpontosabban adja meg, hogy milyen körülmények között jelentkezett a probléma. A túl általános (nem működik, rossz, stb.) hibaleírások azt eredményezhetik, hogy a tesztelés során a szervíz nem tudja a hibát megfelelően feltárni és így elhárítani!
Személyes leadás setén a szervíz javítás után telefonon küldértesítést az árvételi lehetőségekről. Postai úton beküldött termék esetén garanciális javítás utána szervíz postai útón küldi vissza a terméket a feladóhoz.
Hivatalos szervíz információk
Cég neve: Expert Zrt.
Adószám: 14241499-2-41
Cégjegyzékszám: 01-10-045926
Székhely: H-1024 Budapest, Ady Endre utca 19. II/12.
Telephely: H-1044 Budapest, Óradna utca 12.
Termék átvételi pont: H-1044 Budapest, Óradna utca 12.(AlcorDigital szerviz átvevőpont)
Validate your login