Garanciális feltételek - Alcatel termékek
Általános Információk
Az Ön telefonjára az eredeti #1 számlán feltüntetett dátumtól számított tizenkét (12) vagy huszonnégy(24) hónapos garancia vonatkozik a műszaki specifikációktól való eltérésre vonatkozóan.
A kézikönyvben meghatározott garancia-feltételek az akkumulátorra és a tartozékokra szintén vonatkoznak, azonban #2 az eredeti számlán szereplő vásárlási dátumtól számított hat (6) hónapig.
A garancia értelmében Önnek bármilyen hibáról haladéktalanul értesítenie kell a gyártót (vagy a TCT Mobile Limited vállalat, illetve testvérvállalatai által jóváhagyott szervizközpontot, amely szerepel a hivatalos weboldalon található listában) a vásárláskor kapott számla bemutatásával. A gyártó vagy a szervizközpont meghozza a megfelelő döntést a hibásnak talált telefonalkatrész vagy tartozék cseréjét vagy javítását illetően. A garancia fedezi az alkatrészek árát és a munkadíjat, azonban nem foglal magában semmilyen más költséget. A javítás vagy a csere felújított, de azonos funkcionalitással rendelkező alkatrészek használatával is történhet.
A jelenlegi garancia-feltételek melletti szervizelésre, különösen a javításra, az alkatrészek módosítására vagy cseréjére HÁROM (3) hónapos garancia vonatkozik, kivéve ezzel ellentétes jogszabályi előírás esetén.
A garancia nem vonatkozik a mobiltelefon és/vagy annak tartozékainak sérülésére vagy meghibásodására a következő esetekben:
- A használati és a telepítési utasítások be nem tartása.
- Az energiaforrások, illetve az elektromos hálózat nem megfelelő karbantartása.
- A telefont szállító jármű balesete vagy az ellopásából adódó következmények, vandalizmus, villámlás, tűz, nedvesség, folyadékok beszivárgása, zord időjárási körülmények.
- A telefon csatlakoztatása egy nem a TCT Mobile Limited vállalat vagy leányvállalatai által szállított vagy javasolt felszerelésbe vagy integrálása egy ilyen rendszerbe, előzetes írásos jóváhagyás nélkül.
- A TCT Mobile Limited, leányvállalatai, a forgalmazó és a hivatalos szervizközpont jóváhagyása nélküli személyek által végrehajtott bármilyen szervizelés, módosítás vagy javítás.
- A telefon és/vagy a telefon tartozékának nem rendeltetésszerű használata.
- Normál elhasználódás
- Külső okokból eredő meghibásodások (pl. más berendezéstől származó rádióinterferencia, feszültségingadozás).
- A készülék módosítása (beleértve a jogszabályok változása következtében végzett módosításokat is) és/vagy a hálózati paraméterek módosítása.
- A nem megfelelő rádiójel átvitelből vagy a lefedettség hiányából származó hibás csatlakozás
Garanciális ügymenet
- E-mail-ben: info@tmx.hu vagy ugyfelszolgalat@alcatelonetouch.com
- Személyesen: TMX szerviz budaörsi ügyfélszolgálatán
Bármelyik módszert választja, kérjük, hogy a következő adatokat készítse elő:
- Gyári sorozatszám
- Felvételi cím
- Kontaktadatok: e-mail, telefonszám
- Részletes hibaleírás
- Számlamásolat és garanciajegy
Hivatalos szervíz információk
Hétfő : 8:00-17:00
Kedd : 8:00-17:00
Szerda : 8:00-17:00
Csütörtök : 8:00-17:00
Péntek : 8:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva