EPSON garanciális feltételek

Jótállási ügyintézés

A készüléket meghibásodás esetén a jótállási jegyen feltüntetett szervizekbe kell beszállítani vagy lehet kérni helyszíni szervíz szolgáltatást.. 

Jótállási igény érvényesítéséhez a gyártói garancia jegy és az értékesítési számla szükséges!

Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:

  • Telefon
  • E-mail
  • Személyesen a szervízben

Helyszíni szerviz
 
Ahhoz, hogy gyorsan segíthessünk, tartsa elérhető közelségben az alábbi adatokat:
 
  • Modell megnevezése
  • Sorozatszám
  • Számla dátuma
  • Használt illesztőprogram
  • Használt operációs rendszer
 
Helyszíni kiszálláshoz kérjük, hívja fel a következő telefonszámot: Tel1: 0036 1 88 64 931, Tel2: 0036 23 502 884. Ezen a számon műszaki támogatást adnak az Epson szakértő, akikkel adott esetben egy helyszíni találkozás időpontját is megbeszélheti.
 

Hívatalos szervíz információk

Cég: Profi Elektronikai Szervíz Kft.
Székhely: 1041 Budapest, Lőrinc u. 18.
Fax: +36(1) 814-81-09
Telefonos elérhetőség: +36(1) 814-8090
 
Nyitvatartás:
Hétfő : 9:00-16:45
Kedd : 8:00-16:45
Szerda : 8:00-16:45
Csütörtök : 8:00-16:45
Péntek : 8:00-14:15
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva