Dyras - Garancia információ

Általános információk

Amennyiben erre a termékre az értékesítés időpontjában és helyén érvényben levő nemzeti ill. EU jogszabály szerinti jótállás vonatkozik, akkor cégünk egy évig terjedő jótállást, valamint azt követően további 12 hónap időtartamra ingyenes javítást és alkatrészcserét vállal. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Jótállási igény nem érvényesíthető

- Szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a vállalkozás, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
- Rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
- Helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
- Elemi kár, természeti csapás okozta.

Regisztráció

Ha regisztrálja a termékét, megadja nekünk a lehetőséget, hogy fontos információkat, hasznos tippeket, különleges ajánlatokat és még sok mást osszunk meg Önnel.
 

A regisztráció előnyei

  • Termék biztonság – kapcsolatba léphetünk Önnel fontos frissítésekkel, szerviz információkkal és tanácsokkal kapcsolatban
  • Tulajdonviszony igazolása – igazolja a tulajdonviszonyt abban az esetben, ha a terméket ellopnák vagy elvesztené (csak sorozatszámmal rendelkező típusoknál)
  • Praktikus tanácsok - tippek, receptek és érdekes információk a termékről a szakértőinktől
  • Új termékek exkluzív bemutatása – értesüljön az elsők között a dyras új innovációiról
  • Speciális ajánlatok/akciók – tudja meg, hol érhetőek el a jelenleg futó dyras promóciók
  • Regisztrációs link: http://www.dyras.com/hu/termekregisztracio/

Jótállási igény érvényesítése

A termék jótállási jegy vagy értékesítési számlával, a hivatalos szervíznél lehet érvényesíteni.

Jótállási ügyintézéshez szükséges:

  • Kitöltött garanciajegy
  • Értéksítési számla

Javítási kérelmét a következő módokon intézheti:

  • Személyesen a szervízben
  • Postai úton

Hívatalos szervíz információk

Cég: SZELLEMKÉP BT.
Székhely: 1142 Budapest,Erzsébet királyné útja 45/D.
Fax: -
Telefonos elérhetőség: +36(1) 242-2274
 
Nyitvatartás:
Hétfő : 9:00-17:00
Kedd : 9:00-17:00
Szerda : 9:00-17:00
Csütörtök : 9:00-17:00
Péntek : 9:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva