DeLonghi garancia információk

Általános információ

A Delonghi termékekre a gyártó vállal garanciát. A termékek javítását hivatalos márkaszervíz végzi. A termék garanciája megfelel minden, a fogyasztási cikkekre és a fogyasztó jogaira vonatkozó a vásárlás országában hatályos törvényi előírásnak.

Termék meghibásodás esetén, jótállási igényét a gyártó hivatalos szervízében érvényesítheti. A csomagban külön garancia jegy tájékoztató van mellékelve. (Lepecsételt garancijegy nincs a termékhez). A termék jótállási idejét megtekintheti az aktuális termék termakadatlapján.

A felhatalmazott márkaszervízekre vonatkozóan bővebb információt talál a www.delonghi.com oldalon, vagy lakhelye szerinti ország honlapján, melynek segítségévelmegkeresheti a legközelebbi központot.

Jótállási igény érvényesítéséhez szükséges:

- Vásárlást igazoló számla

Ügyintézés módja:

- Személyesen a hivatalos szervízben

Tanácsoljuk, hogy garanciális ügyintézés előtt keresse fel a márkaszervízt a lenti elérhetőségen email-ben vagy telefonon, ahol tájékoztatják az ügyintézés pontos menetéről.

Hívatalos szervíz információk

Cég: Tooltechnic Kft.
Székhely: 1097. Budapest, Bárd utca 2.
Telephely: 1097 Budapest, Vaskapu utca 10-14. (Itt lehet leadni a hibás terméket)
Fax: +36 (1) 283-6550
Telefonos elérhetőség: +36 (1) 330- 4465
 
Nyitvatartás:
Hétfő : 8:00- 18:00
Kedd : 8:00- 16:00
Szerda : 8:00- 16:00
Csütörtök : 8:00- 16:00
Péntek : 8:00- 14:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva