BaByliss garancia információk
Általános információk
A jótállás fogalmát a polgári törvénykönyv 248. §-a határozza meg. A jótállás lényege: annak időtartama alatt a kötelezett garantálja, hogy a szerződést hibátlanul teljesíti, vagyis hogy az érintett termék kifogástalanul fog működni a jótállás ideje alatt. (Emiatt szokták a jótállást a mindennapokban garanciának is nevezni. A két kifejezés tartalma azonos.) Abban az esetben tehát, ha a fogyasztó jótállással kapcsolatos jogát kívánja igénybe venni, mindenekelőtt azt kell kideríteni, hogy hibás teljesítés történt-e vagy sem.
Jótállási igény nem érvényesíthető
- Jótállási jegyen történt bármilyen javítás, törlés, vagy átírás valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy erénytelenségét vonja maga után.
- A rendeltetésellenes használat elkerülése céljából a termékhez használati (kezelési) útmutatót mellékelnek, és kérjük, hogy az abban foglaltakat saját érdekében tartsa be, mert a használati utasítástól eltérő használat, kezelés miatt bekövetkezett hiba esetén a készülékért jótállást nem vállalunk
- Karbantartási munkák elvégzése (tisztítás, levegő - és egyéb szőrtisztítás, olajozás) a fogyasztó feladatát képezi. Az ilyen okból hibás termék javítási költsége a jótállási időtartamon belül a vásárlót terheli.
- Átalakítás, hibás vagy szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár, vagy egyéb nem gyártási eredetű meghibásodás esetén, vagy egyéb vásárlás után keletkezett okból következett be. (Rendeltetésellenes használat pl.: háztartási gép ipari termelő tevékenységre történő használata) nem vonatkozik a jótállás törött, repedt alkatrészekre és tartozékokra.
- Nem a jótállási jegyen feltüntetett szerviz által a fogyasztási cikken végzett bárminemű beavatkozás esetén.
- A kopó alkatrészek rendeltetésszerű használatból eredő kopása esetén.
Jótállási igény érvényesítése
A termékekhez gyári garancijegy van mellékelve.
Jótállási ügyintézéshez szükséges:
- Kitöltött garanciajegy
- Értéksítési számla
Javítási kérelmét a következő módokon intézheti:
A vásárló beviszi a terméket a vásárlás helyszínére
A partner a fenti telefonszámon vagy e-mail címen lejelenti a meghibásodott terméket
Az ügyfélszolgálat dönt, hogy
- futárt küld érte
- az országrészért felelős Területi képviselő beugrik érte rövid időn belül
- Elirányítja a közelben lévő hivatalos szervízbe
Hívatalos szerviz információk
Telefon: (06-1) 220-9863/83 mellék,
Postázási cím: 1143 Budapest, Gizella út 28/B