BaByliss garancia információk

Általános információk

A jótállás fogalmát a polgári törvénykönyv 248. §-a határozza meg. A jótállás lényege: annak időtartama alatt a kötelezett garantálja, hogy a szerződést hibátlanul teljesíti, vagyis hogy az érintett termék kifogástalanul fog működni a jótállás ideje alatt. (Emiatt szokták a jótállást a mindennapokban garanciának is nevezni. A két kifejezés tartalma azonos.) Abban az esetben tehát, ha a fogyasztó jótállással kapcsolatos jogát kívánja igénybe venni, mindenekelőtt azt kell kideríteni, hogy hibás teljesítés történt-e vagy sem.

Jótállási igény nem érvényesíthető

  • Jótállási jegyen történt bármilyen javítás, törlés, vagy átírás valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy erénytelenségét vonja maga után. 
  • A rendeltetésellenes használat elkerülése céljából a termékhez használati (kezelési) útmutatót mellékelnek, és kérjük, hogy az abban foglaltakat saját érdekében tartsa be, mert a használati utasítástól eltérő használat, kezelés miatt bekövetkezett hiba esetén a készülékért jótállást nem vállalunk
  • Karbantartási munkák elvégzése (tisztítás, levegő - és egyéb szőrtisztítás, olajozás) a fogyasztó feladatát képezi. Az ilyen okból hibás termék javítási költsége a jótállási időtartamon belül a vásárlót terheli. 
  • Átalakítás, hibás vagy szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár, vagy egyéb nem gyártási eredetű meghibásodás esetén, vagy egyéb vásárlás után keletkezett okból következett be. (Rendeltetésellenes használat pl.: háztartási gép ipari termelő tevékenységre történő használata) nem vonatkozik a jótállás törött, repedt alkatrészekre és tartozékokra.
  • Nem a jótállási jegyen feltüntetett szerviz által a fogyasztási cikken végzett bárminemű beavatkozás esetén.
  • A kopó alkatrészek rendeltetésszerű használatból eredő kopása esetén. 

 

Jótállási igény érvényesítése

A termékekhez gyári garancijegy van mellékelve.

Jótállási ügyintézéshez szükséges:

  • Kitöltött garanciajegy
  • Értéksítési számla

 

Javítási kérelmét a következő módokon intézheti:

A vásárló beviszi a terméket a vásárlás helyszínére

A partner a fenti telefonszámon vagy e-mail címen lejelenti a meghibásodott terméket

Az ügyfélszolgálat dönt, hogy

  • futárt küld érte
  • az országrészért felelős Területi képviselő beugrik érte rövid időn belül
  • Elirányítja a közelben lévő hivatalos szervízbe
 

Hívatalos szerviz információk

Vevőszolgálat elérhetőségei:

e-mail cím: szerviz@alveola.hu
Telefon: (06-1) 220-9863/83 mellék,
Postázási cím: 1143 Budapest, Gizella út 28/B