0 Tétel - 0 Ft
Kategóriák

Termék átvétellel kapcsolatos kérdések

  • Mennyi a kiszállítási idő?

    Házhozszállítás esetén: Amennyiben a kiválasztott termék raktárról elérhető, a kiszállítás várható ideje a rendelés leadásának időpontjától is függ de a rendeléstől számított 1-3 napon belül megtörténik.

    GLS Pont esetén: 
    Amennyiben a kiválasztott termék raktárról elérhető a kiszállítás várható ideje Budapesten belül átlagosan 1-3 munkanapon belül, vidéken 3-4 munkanapon belül a termék átvehető a kiválasztott helyszínen.

    Easy-Shop átvételi pont esetén: Amennyiben a kiválasztott termék raktárról elérhető, a kiszállítás várható ideje a rendelés leadásának időpontjától is függ de a rendeléstől számított 1-3 napon belül megtörténik. A raktárunk és az átvételi pontunk nem azonos címen található, ezért a leadott megrendelés után nem tudunk azonnali átvételi lehetőséget biztosítani!


  • Hétvégén is van kiszállítás?

    Nem, sajnos futárszolgálatunk csak hétköznapokon szállít. Alternatív opcióként ajánljuk a Pick Pack Pontra történő szállítást, ahol hétvégén is átvehetőek termékeink kedvező feltételek mellett.

  • Mennyi a kiszállítás költsége?

    A kiszállítás költsége súlytól függően változó: Futárszolgálattal 1190-Ft-tól, GLS csomagpontra 990 Ft-tól. A szállítási költség rendelésenként, nem tételenként értendő.

  • Honnan tudhatok meg bővebb információkat a csomagomról?

    Csomagját, összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben is küldünk értesítést, valamint csomagját nyomon követheti a Partnerünk online rendszerében a tőlünk kapott csomagszám beírása után.


  • Mi az a Pick Pack Pont?

    A Pick Pack Pont egy olyan alternatív futárszolgálat, mely kényelmes csomag átvételi szolgáltatást biztosít Ügyfelei részére az ország 170 városában megtalálható több mint 500 Pick Pack Pontban, ahol Ön interneten megrendelt csomagját személyesen átveheti.

Termékekkel kapcsolatos kérdések

Megrendelésekkel kapcsolatos kérdések

  • Mikor kapom meg a díjbekérő számlát?

    A díjbekérő számlát akkor fogja megkapni, ha minden Ön által rendelt termék beérkezett a raktárunkba.

  • Módosítani szeretném rendelésem, mi a teendőm?

    Minden esetben e-mail-ben vagy telefonon jelezze ügyfélszolgálatunk felé a módosítási kérelmét. Amennyiben még nem készült számla, akkor a megrendelését tudjuk módosítani. Számla kiállítást követően a módosítás csak úgy lehetséges hogy az eredeti megrendelését töröljük, a számlát jóváírjuk, és egy új megrendelést ad le részünkre.

  • Raktáron lévő termék megrendelés esetén mikor vehetem át a terméket?

    Ahogy a termék adatlapokon is jelezzük, akár másnap. A másnap történő átvételhez azonban a megfelelő fizetési és átvételi mód kiválasztása szükséges. Bankkártyás fizetés és személyes átvétel választáskor valósulhat meg, vagy ha délelőtt rendeli meg a terméket és banki utalással fizet ami délután 14:00-ig jóváírásra kerül a számlánkon.

  • Az elállási szándékomat indokolnom kell?

    Nem! Internetes vásárlás esetén megilleti Önt a 14 naptári napos indokolás nélküli elállási jog. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a szerződéskötést követően a szerződéstől bármely okból – tehát akkor is, ha a termék egyébként megfelelően működik, nincsen semmi baja, de például mégsem tetszik – vissza akar lépni, úgy ezt indokolás nélkül megteheti, és a megrendelt termék árát visszakérheti.

  • Rendelhető státuszban lévő termék megrendelés esetén mikor vehetem át a terméket?

    Ahogy a termék adatlapokon is jelezzük, akár 1-4 munkanapon belül. A beszerzési idő gyártónként és termékenként eltér, de minden esetben értesítést küldünk hogy mikorra tudjuk beszerezni a nem raktáron lévő terméket.

  • Mi a teendő ha megkaptam a terméket de elállnék a vásárlástól? (tévesen rendelt, mégsem szeretném)
    A vásárlástól számított 14 napon belül elállhat vételi szándékodtól,

    A hatályos jogszabályoknak megfelelően internetes és telefonos megrendelés esetén van mód az elállásra, ennek azonban pontos kitételei vannak.

    Ez a jog csakis természetes személyeket illeti meg, tehát nem vonatkozik céges/vállalati vásárlásokra. 14 napon belül meg kell történnie a termék visszaküldésének illetve részünkre történő átadásának.

    A termék árának visszautalása 14 napon belül esedékes.

    A termék visszajuttatásáról Önnek kell saját költségén gondoskodnia, a terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt az Easy-Shop Kft. nem teljesít.

    Cégünk követelheti Öntől az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

Garanciával kapcsolatos kérdések

  • Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?
    A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre. (Pick Pack Pontra rendelt termék esetében az átvételkor lehet jelezni.) Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizze!
  • A megvásárolt terméket kipróbáltam de rossz vagy nem megfelelően működik.
    A vásárolt termék mellé garancialevelet állítunk ki, melyen a feltüntetett jótállási időn belül garanciát vállalunk.

    Amennyiben Easy-shop garancia levelet kapott a termék mellé, akkor azt bármelyik átvételi pontunkon leadhatja személyesen vagy elküldheti postán, futárral (ennek költsége Önt terheli). Gyártói garancia esetén a jótállási lapon feltüntetett hivatalos szervizhez kell fordulni bármely probléma vagy meghibásodás esetén.
  • Milyen módon kapom vissza a garanciába kijavított terméket?
    Garanciálisan javított terméket személyesen lehet átvenni a budapesti ügyfélszolgálatunkon, vagy igény szerint futárszolgálattal juttatjuk vissza a vásárlónak, bruttó 990 forintos díj ellenében.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Bankkártyás fizetéssel kapcsolatos kérdések

  • Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

    A VISA és az Eurocard/Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ.

  • Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

    Minden olyan VISA és Eurocard/MasterCard (EC/MC) kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

  • Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

    Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

  • Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

    Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.


    Kártya jellegű hiba
    - A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
    - A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
    - A kártyahasználat tiltott.
    - A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
    - A kártya lejárt.


    Számla jellegű hiba
    - Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
    - A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.


    Kapcsolati jellegű hiba
    - A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
    - A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.


    Technikai jellegű hiba
    - Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
    - Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

  • Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

    A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

  • Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

    A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó cég nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

  • Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

    A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Eurocard/MasterCard kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

  • Mit jelent a Verified by Visa?

    A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen.

  • Mit jelent a Verified by Visa?

    A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen.

  • Mit jelent a UCAF kód?

    MasterCard kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

  • Mit jelent a Mastercard SecureCode?

    A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.