Általános információ

A garanciális ügyintézés érdekében kérjük az alábbiak szerint járjon el:

Győződjön meg arról, hogy készüléke valóban meghibásodott

- Ellenőrizze a tápkábelt és a készülék áramellátástát.
- Kapcsolja ki, majd újra be a készüléket.
- Győződjön meg arról, hogy a készüléket a használati utasításnak megfelelően kívánja használni.

Készítse elő a készülék garancia érvényesítéséhez szükséges dokumentumokat

- A vásárlást igazoló számlát (eredeti, vagy annak fénymásolt változatát).
- A készülékhez tartozó garancia jegyet.

Forduljon a termék márkaszervizéhez, ha a készülék valóban meghibásodott

- A meghibásodott termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy forduljon közvetlenül a garancia jegyen feltüntetett márkaszervizhez.

Szarvasi márka ügyfélszolgálata:

  • Tel.: +36 66 620-800
  • E-mail: titkarsag@vasipari.hu