Sencor garancia ügyintézés
Általános információk
A SENCOR termékekre a gyártó a vásárlás napjától számított 24 hónap jótállást vállal. A jótállási igény a következőkben említett feltételek megléte esetén érvényesíthető. A jótállásra vonatkozó igény csak rendeltetésszerű, illetve otthoni, egyéni környezetben történő használat esetén érvényesíthető. A szervizelési igény a vásárlás helyén, valamint a kijelölt hivatalos szervizekben jelenthető be, a vásárlás dátumát igazoló, pontosan kitöltött jótállási jegy leadása, valamint a vásárlást igazoló blokk, illetve számla bemutatása mellett. A végfelhasználó köteles a szervizelési igényt a meghibásodás után a lehető leghamarabb bejelenteni - jótállási igény esetén pedig kifejezetten a jótállási idő lejártáig bezárólag. A végfelhasználó köteles a bejelentett hibajelenség pontos leírását és az észlelés körülményeit a javítószolgálatot végző szervizzel közölni. Csak és kizárólag tiszta (higiéniai követelményeknek megfelelő), teljesen felszerelt készülék fogadható be javításra. Jótállási igény, illetve a jótállás alapján végzett javítás esetén a jótállási idő meghosszabbodik a meghibásodott készülék javítási igényének hivatalos bejelentése és a javítás elvégzésének dátuma között eltelt idővel. A jótállási igény érvényesítéséhez mindenképpen szükséges a következő dokumentumok bemutatása, illetve átadása (a végfelhasználó által): vásárlást igazoló blokk, vagy számla, pontosan kitöltött jótállási szelvény, valamint bizonyos készülékek esetében a beüzemelés hivatalos dátumát igazoló szelvény.
A jótállás nem érvényesíthető az alábbi esetekben:
Hivatalos szerviz információk
Kedd : 8:00-17:00
Szerda : 8:00-17:00
Csütörtök : 8:00-17:00
Péntek : 8:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva