Sencor garancia ügyintézés

Általános információk

A SENCOR termékekre a gyártó a vásárlás napjától számított 24 hónap jótállást vállal. A jótállási igény a következőkben említett feltételek megléte esetén érvényesíthető. A jótállásra vonatkozó igény csak rendeltetésszerű, illetve otthoni, egyéni környezetben történő használat esetén érvényesíthető. A szervizelési igény a vásárlás helyén, valamint a kijelölt hivatalos szervizekben jelenthető be, a vásárlás dátumát igazoló, pontosan kitöltött jótállási jegy leadása, valamint a vásárlást igazoló blokk, illetve számla bemutatása mellett. A végfelhasználó köteles a szervizelési igényt a meghibásodás után a lehető leghamarabb bejelenteni - jótállási igény esetén pedig kifejezetten a jótállási idő lejártáig bezárólag. A végfelhasználó köteles a bejelentett hibajelenség pontos leírását és az észlelés körülményeit a javítószolgálatot végző szervizzel közölni. Csak és kizárólag tiszta (higiéniai követelményeknek megfelelő), teljesen felszerelt készülék fogadható be javításra. Jótállási igény, illetve a jótállás alapján végzett javítás esetén a jótállási idő meghosszabbodik a meghibásodott készülék javítási igényének hivatalos bejelentése és a javítás elvégzésének dátuma között eltelt idővel. A jótállási igény érvényesítéséhez mindenképpen szükséges a következő dokumentumok bemutatása, illetve átadása (a végfelhasználó által): vásárlást igazoló blokk, vagy számla, pontosan kitöltött jótállási szelvény, valamint bizonyos készülékek esetében a beüzemelés hivatalos dátumát igazoló szelvény.
 
A jótállás nem érvényesíthető az alábbi esetekben:

  • A termék eladásakor a bejelentett hiba fennállt és erről a végfelhasználó pontos ismertetést kapott.
  • A termék nem felel meg a rendeltetésszerű használat véleményezéséhez, illetve a termék hibáját külső sérülés, ütés, stb. okozta.
  • A termék nem megfelelő beüzemelés során sérült, illetve meghibásodott. Ide tartozik a használati útmutatóban leírtaknak nem megfelelő használat, valamint nem a termék használati területeinek megfelelő használat.
  • A meghibásodást a termék alapvető karbantartásának (például tisztítás) elmaradása, illetve nem megfelelő karbantartása okozta.
  • A termék meghibásodását kosz, por, elemi csapás (tűzeset, földrengés, stb.) okozta.
  • A termék meghibásodását nem megfelelő áramellátás, elektromágneses mező, illetve más külső elektromos behatás okozta.
  • A terméken mechanikus behatás okozta sérülés (például törött, vagy hiányzó gomb, törött külső burkolat) található.
  • A termék meghibásodását nem megfelelő memóriakártya, elem, akkumulátor, töltő, valamint nem megfelelő környezeti hatások (például szélsőséges hőmérsékletek, magas páratartalom, stb.) okozta.
  • A termék meghibásodását nem hivatalos javítószolgálatot végző személy által végzett javítás, módosítás, illetve más tevékenység okozta.
  • A végfelhasználó nem tudja igazolni a jótállás jogállását (hiányzik a vásárlás dátumát igazoló dokumentum).
  • A bemutatott dokumentumon szereplő adatok eltérnek a termék adataitól.
  • A bemutatott dokumentumok alapján nem igazolható a dokumentum és a termék összetartozása, illetve a hivatalos szervizelés igazolása (például ide tartozik a hiányzó sorozatszám, vagy a terméken található zárójegy sérült, illetve hiányzik).
  •  

    Hivatalos szerviz információk

    Cég: Fast Hungary Kft.
    Székhely: H-2310 Szigetszentmiklós Kántor utca 10
    Tel.:+36/ 23 330 830
    Fax: +36/ 23 330 827
    E-mail: szerviz@sencor.hu
     
    Nyitvatartás:
    Hétfő : 8:00-17:00
    Kedd : 8:00-17:00
    Szerda : 8:00-17:00
    Csütörtök : 8:00-17:00
    Péntek : 8:00-17:00
    Szombat: zárva
    Vasárnap: zárva