PULSE

PULSE

Üzleti stratégiánk legfontosabb alapköve a kiváló ár-minőség arány és a vevői elégedettség megteremtése. Törekvéseinket – közel 10 éves fejlesztői és gyártói tapasztalatunkra alapozva – az új modellek, funkciók és minták tervezésén keresztül valósítjuk meg.

A PULSE márkát 2009-ben alapították, így igen új márkának mondható a táskák és irodaszerek piacán. A cég a gazdasági válság kezdetén jött létre, de nem azért, hogy olcsó, silány minőségű termékeket forgalmazzon, épp ellenkezőleg: kiváló minőséget kínál megfizethető áron. Az alapítót, Velimir Dobrilović-ot nem hagyta nyugodni a piacon jelenlévő népszerű márkák stratégiája, akik egyre gyengébb minőséggel és szűkebb választékkal, ugyanakkor magasabb árakkal igyekeztek kompenzálni a piac alacsony vásárlóerejét. A PULSE ehelyett kiváló minőségű táskákat kínált 2 éves garanciával, megfizethető áron (jóval a hasonló minőségű népszerű márkák árai alatt). A kiváló minőségű termékek értékesítésének és vásárlásának filozófiája egyre inkább elfogadott a vásárlók körében, szívesebben vásárolnak jobb minőségű terméket, amit hosszabb ideig használhatnak, mint olcsóbb és silányabb darabokat, amik hamarabb tönkremennek. A PULSE termékek népszerűsége folyamatosan növekszik, piacuk évről-évre bővül, mára már 26 országban (Európában, Ázsiában és Afrikában) kaphatók.

Megtekintés Rács Lista

1-36/86 termék

Csökkenő sorrendbe
Oldal:
Oldal:
Megtekintés Rács Lista

1-36/86 termék

Csökkenő sorrendbe
Oldal:
Oldal: