Általános információ
1. Jelen jótállás a vásárló törvényből eredő jogait nem korlátozza.
Szervizelt termékek nyomon követése
Javasoljuk, hogy postai beküldés esetén adja meg email címét!
A Wayteq Europe Kft. szervizes rendszere postai beküldés esetén, a csomag beérkezéséről email-en tájékoztatást küld. A javítás állapota, az emaiben elküldött kódok alapján nyomon követhető Ügyfeleink számára.
Szervizbe juttatás előtt gondoskodjon az alábbiakról:
Személyes leadáskor kérjük legyenek Önnél a következők:
- készülékhez tartozó, hozzánk szóló jótállási jegy (garanciális javítás esetén)
- vásárlási számla/blokk (garanciális javítás esetén)
- hibával összefüggő tartozék(ok)
- ha nem az Öné a készülék a Tulajdonos elérhetőségei (név, cím, telefonszám, email cím)
Postázáskor legyen a csomagban:
- elérhetőségek (név, cím, telefonszám, email cím)
- készülékhez tartozó, hozzánk szóló jótállási jegy (garanciális javítás esetén)
- vásárlási számla/blokk (garanciális javítás esetén)
- pontos és részletes hibaleírás
- hibával összefüggő tartozék(ok)
További teendők okostelefonok leadása előtt:
Fontos, hogy a telefonok szoftveres védelmét kikapcsolják leadás előtt, hogy kollégáink bevizsgálhassák azokat, ennek feltételei:
- minden fiókból való kijelentkezés (Google fiók, MI, Flyme fiók, telefontól függően)
- az alkalmazás zárolások és képernyőzárak megszüntetése
- a gyári állapotra történő visszaállítás önmagában nem elegendő.
Kérjük ügyeljen rá, hogy a csomagolás megvédje a készüléket és tartozékait.
Fizetős javítás esetén - amennyiben bevizsgálás szükséges - a bevizsgálás díját a javítás megkezdése előtt ki kell egyenlítenie.
Fizetős javítás esetén a postai visszaküldés díja 990Ft.
A jótállási felelősség korlátozása, kizárása:
A jótállás érvényét veszti, ha a meghibásodás rendeltetésellenes használatból; átalakítás, szakszerűtlen kezelés (pl. nem megfelelő szoftverfrissítés), helytelen tárolás, törés, elemi kár, vagy egyéb a terméktől független ok miatt következik be. Ugyancsak a jótállási keret elvesztésével jár, ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, átírják, vagy megrongálják.
Nem tartoznak a jótállás keretébe:
- A termékhez adott szoftverek, mivel azok szellemi termékek. A szoftverek terméket nem jelentősen befolyásoló működési rendellenességeiért és a hiányosságaiért felelősséget nem vállalunk.
- A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.
- A termékeink használati utasításában nem szereplő szolgáltatás, technikai paraméterek között fel nem sorolt paraméter hiánya, meg nem említett feladatra való alkalmatlansága, illetve az ezzel kapcsolatos vevői elégedetlenség nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe.
- Az importőr és megbízott szervizei nem felelnek semmilyen adatvesztésért, mely a terméken tárolt adatok, programok vagy információk körében a javítás során fellép
- A készülékek kijelzőjén megjelenő hibás pixelek esetén az ISO 9241-302, 303, 305, 307:3008 szabvány szerinti Class 3 besorolás szerint járunk el.
- A készülékkel nem 100 %-ig kompatibilis eszközök, tartozékok használata.
Csak a Vevő teljes költségtérítése mellett vállalható a javítás:
- Ha a felhasználó kezelési útmutatótól eltérően használta a készüléket (ha a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba rendellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb vásárlás után keletkezett okból következett be)
- Ha a készüléket az importőr engedélye nélkül megbontotta.
Hivatalos szervíz infoprmációk
Hétfő : 9:00-17:00
Kedd : 9:00-17:00
Szerda : 9:00-17:00
Csütörtök : 9:00-17:00
Péntek : 9:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva