HIBABEJELENTÉS,
SZERVIZ SZOLGÁLTATÁSUNK ELÉRHETŐSÉGEI

Kérdése lenne? Ön, mint Siemens Gigaset termék vásárlója, igénybe veheti széleskörû szerviz szolgáltatásainkat. Gyors segítséget találhat itt a használati leírásban, valamint a Gigaset weboldal szerviz részletei alatt.


Van kérdése? A Siemens Gigaset vásárlójaként Ön igénybe veheti támogató szolgáltatásainkat. A segítséget gyorsan és könnyen megkapja a Használati útmutatóból, a mellékelt CD lemezrõl és a Gigaset weboldaláról.


Kérjük regisztrálja telefonját egybõl a vásárlás után a www.gigaset.com/service alatt, hogy még jobb segítséget tudjunk adni, esetleges kérdés vagy garanciális probléma esetén. Személyes belépõkódjával közvetlen email kapcsolatba tud lépni szervizünkkel.


Javítás, valamint garanciális igények esetében:


06 1 267 2109
belföldi vezetékes, illetve mobil szolgáltatójának a megfelelõ normál tarifája szerint)


Fontos tudni, hogy amennyiben a Gigaset terméket nem az adott országban kijelölt márkakereskedõnél vásárolták, úgy nem garantált a telefonkészülék teljes kompatibilitása a magyar nyílvános, vezetékes telefonhálózattal. A termék dobozán a CE jelzés mellett, illetve a bázisállomás alján fel van tüntetve, hogy mely országhoz illetve országokhoz lett a telefon fejlesztve és gyártva. Ha a készüléket nem a fentiek szerint, illetve a Használati útmutatóban foglaltaknak megfelelõen használják, akkor az kedvezõtlenül befolyásolhatja a garanciális igények érvényesítési feltételeit. (javításra vagy cserére vonatkozóan)
A garancia által biztosított elõnyök kihasználása érdekében a vásárlókat megkérjük, hogy az eladótól követeljék meg a vásárlási dátum (ez lesz a garanciális idõszak kezdete), valamint a megvásárolt készülék típusának feltüntetését a Garanciajegyen. Feltétlenül õrizzék meg a vásárláskor kapott Nyugtát vagy Számlát.

DSL hozzáféréssel kapcsolatos kérdésekkel kapcsolatban, kérjük forduljon a helyi DSL szolgáltatóhoz.

DSL és VoIP hozzáféréssel kapcsolatos kérdésekkel kapcsolatban, kérjük forduljon az illetékes szolgáltatóhoz.

cégnév: Tele-Signál Kft.
cím: 1143 Budapest, Semsey Andor utca 9.
telefon: 1/2672109 Tel/Fax, 30/2699947 Mobil, 70/3015650
e-mail: info@tele-signal.com

Nyitvatartás:
Hétfő: 8:30-16:00
Kedd: 8:30-16:00
Szerda: 8:30-16:00
Csütörtök: 8:30-16:00
Péntek: 8:30-14:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva