Garanciakezelés - ASUS termékek

Általános információk

Az ASUS notebook, Eee Family, Zenfone, Zenpad, AIO, Padfone és Desktop termékekre a Magyar Köztársaság területén az ASUS a végfelhasználói vásárlástól számított 12/24 hónap jótállást vállal.

Az ASUS notebookok ezen felül a végfelhasználói vásárlástól számított 24 hónapnyi nemzetközi szervizgaranciát is élveznek. Az ASUS notebookok jótállási ideje kiterjeszthető 36 hónapra a külön beszerezhető Jótállás-kiterjesztés csomaggal (WEP). A jótállás-kiterjesztés és aktiválásának  2 feltételeiről részletesen a WEP csomagon, illetve a http://support.asus.com támogató oldalon szerezhet további információt.

Az ASUS LCD monitorokra a Magyar Köztársaság területén az ASUS a végfelhasználói értékesítéstől számított 36 hónap jótállást vállal. Szavatossági vagy jótállási igény érvényesítéséhez kérjük, vegye fel a kapcsolatot a megjelölt szerviz-ügyfélszolgálattal. Az ASUS fenntartja a jogot, hogy a sorozatszám alapján ellenőrizze a készülék eredetiségét. A nemzetközi garanciával nem rendelkező készülékek esetén az eredetileg nem a Magyar Köztársaság területén forgalomba hozott készülékek jótállásához forduljon kereskedőjéhez. A szerviz-ügyfélszolgálat felkeresésekor kérjük, készítse elő a jótállási jegyet és a vásárlási bizonylatot.

Felelősség korlátozása, kizárása

Az ASUS termékek azonosítása gyártási sorozatszáma alapján történik, azonosíthatatlan, vagy sérült sorozatszámú készülékre jótállási igény nem érvényesíthető. Az ASUS fenntartja a jogot, hogy a sorozatszám alapján ellenőrizze a készülék eredetiségét, és visszautasíthatja a jogtalanul beszerzett készülékek szervizigényének érvényesítését.

Az eredetileg nem a Magyar Köztársaság területén forgalomba hozott készülékekre nem vonatkoznak jelen jótállási feltételek.

Az ASUS mobil készülékek akkumulátorára az akkumulátorok természetes degradálódása miatt 1 év jótállás vonatkozik.

A csomagban mellékelt ajándéktárgyakra (pl. táska, egér) nem vonatkozik jótállás.

A notebookok és EeePC-k kijelzője akkor tekinthető pixelhibásnak, ha legalább 4 világos vagy 6 sötét hibás képpont található rajta. Javítás módja: TFT LCD panel csere. Jótállási felelősség nem áll fenn, ha a kereskedő, vagy a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba

  • rendeltetésellenes használat,
  • szoftveres vagy hardveres átalakítás (bővítés),
  • szakszerűtlen kezelés vagy szervizelés,
  • helytelen tárolás,
  • nem megfelelő csomagolásban történő szállítás,
  • külső elektromos zavar, baleset, elemi kár vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be.

A fenti jótállási felelősséget kizáró esetekben jelen megállapodás „JÓTÁLLÁSON KÍVÜL ESŐ JAVÍTÓSZOLGÁLTATÁS” pontjának feltételei érvényesek.

Asus márkájú termékek amikre Easy-Shop-os garancia érvényes

  • billentyűzet
  • egér
  • DVD író
  • CD meghajtó
  • Jótállási igény érvényesítése

    1. A jótállási jegyet gondosan őrizze meg. Szavatossági vagy jótállási igény érvényesítésére a vásárlási bizonylat felmutatásával együtt van lehetőség.

    2. Szavatossági vagy jótállási igény esetén a jótállási idő fennállta alatt forduljon a megjelölt szerviz ügyfélszolgálathoz, amely iránymutatást ad a hibaelhárítás legcélszerűbb menetéről.

    3. Amennyiben a telefonos hibaelhárítás nem eredményes, a notebookot az ASUS megbízott szervizpartneréhez kell szállítani. A szervizszolgálat országszerte ingyenes be- és visszaszállítást is vállalhat. Szállításkor ügyeljen a megfelelő biztonságot nyújtó csomagolásra, erősen javasolt az eredeti csomagolás használata (részletesen lásd VIII. pont: CSOMAGOLÁS, SZERVIZBE SZÁLLÍTÁS).

    4. Amennyiben a készülék javítása nem teljesíthető belátható időn belül, úgy az ASUS mint gyártó kártalanítási folyamatot indíthat meg.

    Csomagolás, Szervizbe szállítás

    A készülék szervizbe szállítása és megfelelő csomagolása az ügyfél felelőssége. A megfelelő ügyfélszolgálat mindenkori tájékoztatásával egyezően egyes szervizpartnerek ingyenes futárszolgáltatást kínálhatnak. A szervizbe szállítás során vegye figyelembe a következő feltételeket:

    1. A készüléket minden esetben gondosan be kell csomagolni, akkor is, ha nem vesz igénybe futárszolgáltatást. A biztonságos és terméket védelmező csomagolás biztosítása az ügyfél felelőssége.

    2. A becsomagolásához az eredeti gyári, vagy azzal egyező minőségű és biztonságot nyújtó csomagolás (doboz) használata célszerű. A készülékek mellé ajándékként adott vagy külön beszerzett hordtáska nem számít megfelelő csomagolásnak. Kiemelten ügyelni kell készülék éleinek és sarkainak kiemelt védelmére, valamint a dobozban a készülék habszivaccsal vagy más rugalmas térkitöltő anyaggal kipárnázására.

    3. Az ASUS és megbízott szervizpartnerei nem vállalnak felelősséget a helytelen csomagolásból eredő, a szállítás során keletkezett sérülések miatt.

    4. Minden esetben a teljes terméket, ám kiegészítők (táska, egér, autós tartó, töltő, stb.) nélkül juttassa el a szervizközpontba. A készülék adapterét, tápegységét, dokkolóját (ha van ilyen) kérjük minden esetben legyen szíves a készülékkel együtt elküldeni.

    5. Az ASUS nem tehető felelőssé a készülékkel beküldött, de nem a készülékhez tartozó egyéb kiegészítők (beleértve, de nem kizárólagosan: memóriakártyák, SIM kártya, optikai lemezek, egyéb adattároló eszközök tartalmuktól függetlenül, más gyártó bővítő egységei, memória- vagy merevlemez bővítés, stb.) épségéért és ügyfélhez való visszakerüléséért.

    6. A készülékhez tartozó dokumentumokat (számla, jótállási jegy és azok másolatai) kérjük ne küldje el szervizpartnerünkhöz mert azok visszajuttatása nem garantálható.

    7. Az ASUS felhívja az ügyfél figyelmét, hogy futárszolgálat igénybevétele esetén a küldéshez használt csomagolást a csomag szervizbe érkezése után újrahasznosíthatják. A megjavított készülék visszaszállításkor új csomagolást kaphat, melyet az ügyfél –megőrzés után - felhasználhat esetleges további szállítási célokra.

    8. Futárszolgáltatás igénybe vétele esetén a készülékjavítás után futárszolgálattal kerül visszajuttatásra az ügyfélhez. A visszaszállítás során esetleg felmerülő problémákat az ügyfél legkésőbb 48 órán belül jelzi az ASUS szerviz-ügyfélszolgálatnak, illetve a futárszolgáltatást végző cég felé

    ASUS notebookok nemzetközi szervízgaranciája

    Az ASUS notebookok a standard 24 hónapos jótállás mellett 24 hónapnyi nemzetközi szervizgaranciát is élveznek.

    A nemzetközi szervizgarancia olyan országokban vehető igénybe, ahol van hivatalos vagy megbízott ASUS szervizközpont. A mindenkor elérhető szervizpartnerekkel kapcsolatos információkért látogasson el a http://support.asus.com/service/service.aspx?no=407 weboldalra.

    Az ügyfél tudomásul veszi, hogy a notebook modellek területi érhetőségének megfelelően változhat a notebookok javításához szükséges alkatrészek (pl. billentyűzet) elérhetősége is. Ennek megfelelően a javítás időtartamát befolyásolhatja az adott szervizközpontban mindenkor elérhető alkatrészkészlet. Kérjük megértését és türelmét, amennyiben a szükséges alkatrészek azonnali megrendelése, valamint azok szállítása miatt a javítás nem végezhető el azonnal.

    A nemzetközi szervizgarancia igénybe vételekor a szervizközpont telephelye szerint illetékes javítószolgáltatást szabályzó törvények és rendeletek érvényesek. A részletekért érdeklődjön a helyi szervizközpont ügyfélszolgálatán.

    Kárigény

    Az ASUS nem tehető felelőssé semmilyen, véletlen, speciális, közvetett vagy közvetlen kárért, amely a profit elmaradásában illetve az üzletmenetben bekövetkezik, továbbá semmilyen késedelemért vagy meghibásodásért, ami az ASUS-on kívüli okokból következik be, még akkor sem, ha az ASUS-t ilyen károk lehetőségéről előzetesen tájékoztatták.

    Hivatalos szervíz elérhetőségek

     

    Telemax szervíz

    Cég neve: TELEMAX GSM SZERVÍZ Kft.

    Adószám: 11002044-2-13

    Cégjegyzékszám: 13 09 171219

    Székhely: 2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/B.

    Termék átvételi pont: 2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/B.

    Telefonos elérhetőség: +36-23-801-729

    Nyitvatartás:

    Hétfő : 8:00-17:00
    Kedd : 8:00-17:00
    Szerda : 8:00-17:00
    Csütörtök : 8:00-17:00
    Péntek : 8:00-17:00
    Szombat: zárva
    Vasárnap: zárva


    FixDirect szervíz

    Cég neve: FixDirect Kft.

    Adószám: 11776693-2-41

    Cégjegyzékszám: 01 09 676167

    Székhely: 1033 Budapest, Huszti út 34.

    Termék átvételi pont: 2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/B.

    Telefonos elérhetőség: +36 1-452-4670

    Fax: +36 1-452-4672

    E-mail: info@fixdirect.hu

    Nyitvatartás:

    Hétfő : 8:00-17:00
    Kedd : 8:00-17:00
    Szerda : 8:00-17:00
    Csütörtök : 8:00-17:00
    Péntek : 8:00-17:00
    Szombat: zárva
    Vasárnap: zárva