Garanciakezelés - ACER termékek

Általános információ

Amennyiben garanciális vagy nem garanciális problémája merül fel Acer termékével kapcsolatban, kérjük, forduljon az Acer közép-kelet-európai szervizközpontjához, amely Csehországban található. Szervizközpontunkkal a következő módon veheti fel a kapcsolatot:

  • Web felületen a következő linkre kattintva
  • Telefonon (munkanapokon 9–17 óráig): (06 1) 555-5200

Szervizgarancia visszaszállítással szolgáltatásunk egyedülálló módon az Ön kényelmét szolgálja: Önnek mindössze két telefonhívásába kerül, és a rossz készüléket futár viszi el a szervizbe, majd a javítás után ugyanígy viszi vissza Önnek. Természetesen, amennyiben garanciális problémáról van szó, a termék szállításának költsége minket terhel.

Reméljük, hogy a kiváló minőségű javítási munka, ami a magasan képzett szakembergárdának és a közvetlen gyártói háttérnek köszönhető, az Ön igényeinek is mindenben eleget tesz majd.

Mielőtt elküldi nekünk számítógépét, minden esetben készítsen biztonsági másolatot adatairól, még akkor is, ha úgy véli, a hiba nincs kapcsolatban az adathordozó eszközzel. A szervizközpont fenntartja a jogot, hogy egy teljes rendszer visszaállítást hajtson végre az eszköz tesztelése előtt.

Kérjük, győződjön meg róla, hogy a probléma nem szoftveres eredetű. Ennek kivédésére érdemes végrehajtani a rendszerellenőrzést, illetve az operációs rendszer teljes visszaállítását az egyedileg elkészített Recovery lemezekről vagy a rejtett partíció Recovery szoftverének segítségével. Az egyedi Recovery lemezeket az előre telepített Recovery szoftver segítségével készítheti el bármikor és korlátlan példányszámban.

Kérjük a dobozba minden esetben helyezze bele az eredeti jótállási jegyet és a vásárlást igazoló számlamásolatot, továbbá az eszköz tartozékait is, hacsak ügyfélszolgálati munkatársunk nem kérte annak ellenkezőjét.

A szervizközpont szolgáltatásának igénybevétele

1. Hardverhibás készülék esetén, hívja fel ügyfélszolgálatunkat a 06 1 555-5200 telefonszámon, ahol operátorunk a következő ő adatokat fogja kérni Öntől:

  • a készülék sorozatszáma és a vásárlás dátuma,
  • a probléma leírása (erre azért van szükség, hogy kiszűrjük a nem hardveres hibákat),
  • a tulajdonos neve, címe, email-címe, telefonszáma (lehetőleg mobil).

 

2. Az adatok felvétele után:

  • a készülék kap egy ún. esetazonosítót. Kérjük, jegyezze fel ezt a karaktersort, mert ha később bármilyen kérdése lenne készülékével vagy a javítással kapcsolatban, ez alapján tudjuk visszakeresni az esetet
  • Ön elektronikus formában (pdf-ben) vagy kinyomtatva (postai úton) megkapja a szállítmányozó cég címkéjét, azún. shipping labelt. Ez egy kétoldalas dokumentum, kérjük, két példányban nyomtassa ki. 

 

3. Az Acer garanciális termékek szállítását a UPS szállítmányozási cég végzi a szervizközpont és az ügyfél között. (A készülék szállítása garanciális szerviz esetén természetesen Önnek ingyenes.) A címke kinyomtatása után hívja fel a UPS ügyfélszolgálatát a 877-0000 telefonszámon és az „Acer garancia” jelszóval rendelje meg a futárt, aki felveszi Öntől a készüléket

 

4. Kérjük, gondosan csomagolja be a készüléket:

  • helyezze bele az eredeti, ha az már nincs meg, akkor azzal azonos biztonságot nyújtó csomagolásba;
  • csatolja a termék garancialevelét és a vásárlást igazol ó számlamásolatot, a becsomagolt tartozékok listáját
  • a megbeszélt helyen és időben a UPS futárja átveszi Öntől a csomagot, a címke mindkét példányát lepecsételi, és az egyiket felragasztja a dobozra. A másik az Ön biztonsági másolata, kérjük, őrizze meg.

 

5. Amikor a készülék megérkezik szervizközpontunkba, illetve ami kor a javítás befejeződött, Ön SMS értesítést kap. A javítás befejeztével a UPS vissza szállítja Önnek a készül éket arra a címre, ahonnan azt elhozta. A javítás állapotát a www.acer.hu oldalon ellenőrizheti. A szállítással kapcsolatban a UPS ügyfélszolgálata tud Önnek  bővebb felvilágosítást adni.

 

Acer márkájú termékek amikre Easy-Shop-os garancia érvényes

  • kiegészítők
  •  

    Garancia táblázat

    Termékek

    Garancia

     

    Asztali PC-k / AIO

    Veriton 2 / Veriton 4

    1 év szervizgarancia

    Veriton 6

    3 év szervizgarancia

    Veriton N2010 / N2110

    3 év szervizgarancia

    LCD monitorok

    Commercial (A/B/CB/KA/V/BX-series)

    3 év szervizgarancia

    Consumer (D/GD/G/E/H/X/P/T/S/K/FT/XB/XR/XF/R-series)

    2 év szervizgarancia

    Notebookok

    Professzionális notebook

    1 év szervizgarancia (ITW)

    Konzumer notebook

    2 év szervizgarancia (1 év ITW)

    Netbookok

    Netbook

    2 év szervizgarancia (1 év ITW)

    Tabletek

     

    1 év szervizgarancia (ITW)

    Projektorok

    P/S/U series

    3 év szervizgarancia - Lámpára 1 év
    (Fogyasztó általi vásárlás dátuma 2013.10.1)

    mások

    2 év szervizgarancia - Lámpára 1 év

    TV

     

    2 év szervizgarancia

    Smartphones

     

    2 év szervizgarancia

    Smart Wearable

     

    2 év: Mail-in or Carry-In