A Canon és az EWS-tagok jótállást biztosítanak a projektor hardveres részeinek működőképességéért a jótállási időszak alatt. Amennyiben hardverhiba jelentkezik a jótállási időszakon belül, az ügyfél ingyenes hardverjavításra jogosult az EWS-tagállamok hivatalos Canon szervizközpontjaiban.

A szervizben történő javítási szolgáltatás minden olyan Canon termék esetén érvényesíthető, melyet az Európai Gazdasági Térség (EGT), Svájc és az Egyesült Királyság területén való értékesítésre szántak és ott értékesítettek.

Az EWS szolgáltatás csak a jelen jótállási jegy és az eladó által a felhasználó számára kiállított eredeti számla/bizonylat bemutatásával vehető ingyenesen igénybe. Továbbá akkor, ha a jótállási jegyen fel van tüntetve (a) a vásárló neve, (b) az eladó neve és címe, (c) a vásárolt termékmodell neve és sorozatszáma, amennyiben van ilyen, és (d) a termék vásárlásának dátuma. A Canon fenntartja a jogot a garanciális szolgáltatás megtagadására, amennyiben a megadott információk hiányosak, vagy azokat törölték, illetve módosították a fogyasztó által az eladótól történő megvásárlás óta.

A Canon a Canon-termékeket az új terméknek megfelelő teljesítményű és megbízhatóságú új vagy újszerű alkatrészekkel, illetve termékekkel javíthatja meg vagy cserélheti ki. Az eredeti modell forgalomból történő kivonását követően a Canon kicserélheti a termékeket hasonló modellekkel. Az újszerű alkatrészek vagy termékek csak a jótállás alkalmazási országában érvényes általános törvények értelmében használhatók fel.

1. Jótállási időszak

Jelen jótállás egy évig érvényes a termék vásárlásának dátumától számítva (3 év a projektorok és 90 nap a projektorlámpák esetében), ahogy a fent említett dokumentumok igazolják.

*PIXMA G sorozat: egy év vagy 30000 nyomtatás, attól függően, melyik történik korábban.

PIXMA G550/650: egy év vagy 10000 nyomtatás, attól függően, melyik történik korábban.

** XEED 4K501ST; XEED WUX500ST; XEED WUX6500; LV-X420; LV-HD420: 3 év vagy 6000 óra használat, amelyik korábban bekövetkezik. / XEED 4K600STZ: 5 év vagy 12 000 óra használat, amelyik korábban bekövetkezik.

2. A jótállási szerviz érvényesítése

A jótállási szolgáltatás kizárólag a Canon hivatalos szervizközpontjaiban érhető el.

A termék Canon szervizközpontba és onnan történő biztonságos szállításának költségei a felhasználót terhelik. Ha a terméket egy olyan országba hozták, amelyben nem érvényes az EWS, és amely nem fogadja el a jótállási jegyet, a jótállás igénybevételéhez a terméket vissza kell vinni a vásárlás országába.

3. EWS tagok

Az egyes országokra vonatkozó jótállási rendelkezések részleteiről érdeklődjön a vonatkozó EWS tagnál.

4. Korlátozások

A Canon és az EWS-tagok nem biztosítanak jótállást a következő esetekre:
- Az alkatrészek normál kopásból adódó időszakos ellenőrzése, karbantartása és javítása vagy cseréje.
- Fogyóeszközök.
- Szoftverek.
- A jótállás nem vonatkozik a termék elhasználódó alkatrészeire (pl., videófejek, projektor optikai alkatrészei, elhasználttinta-párnák és vezetőgörgők) csakúgy, mint a termékhez használt tartozékokra és kiegészítőkre (pl., akkumulátorok és adatrögzítésre alkalmas hordozók) beleértve, de nem kizárólag a kazettákat, DVD-ket, memóriakártyát és hordozható merevlemezt.
- A Canon jóváhagyása nélkül végrehajtott termékmódosításból eredő hibák elhárítása.
- A termék adott ország műszaki illetve biztonsági előírásainak való megfelelés céljából történő módosítása miatti költségek vagy más, a termék leszállítása óta változott műszaki előírások miatti beállítások költsége a Canon-szervizek felé.
- Ha a terméket a vásárlás helyétől eltérő országban használják, és azért keletkezik kár, mert az nem felel meg az országos szabványoknak illetve előírásoknak.

Nem kérhető jótállási javítás, amennyiben a következő okok valamelyike okozta a meghibásodást:
- A termék felhasználói vagy kezelői kézikönyvnek és/vagy a vonatkozó dokumentumoknak nem megfelelő használata, túlzott használata, kezelése, illetve működtetése, például helytelen tárolás, leejtés, erős ütés, korrózió, szennyezés, víz vagy homok okozta kár.
- Nem hivatalos Canon szervizközpontban végzett javítás, módosítás vagy tisztítás.
Közvetlenül a termékkel nem kompatibilis pótalkatrészek, szoftverek vagy fogyóeszközök (például tinták, papír, tonerek vagy akkumulátorok) használata által okozott károsodás. Az adott Canon projektorral való kompatibilitást a csomagoláson ellenőrizni kell, de biztosítható eredeti Canon pótalkatrészek, szoftverek és fogyóeszközök használatával, ezek ugyanis ellenőrzésen esnek át. Használat előtt ellenőrizze a kompatibilitást;
- A termék a Canon által el nem fogadott berendezéshez történő csatlakoztatása.
- A termék nem megfelelő csomagolása a Canon hivatalos szervizközpontjába történő visszaküldéskor.
- A Canon hatáskörén kívül eső baleset, katasztrófa és egyéb történés (például villámcsapás, víz, tűz, zavargás, illetve elégtelen szellőzés) okozta károk.

5. Egyéb

A javítás késedelmét okozhatja, ha nem a vásárlási országban használja a készüléket. Ilyenkor előfordulhat, hogy a termék az adott országban még nem került értékesítésre, vagy országspecifikus konfigurációban árulják. Ennek megfelelően előfordulhat, hogy a projektor egyes pótalkatrészei nincsenek raktáron a javítási országban.

A felhasználó feladata, hogy a javítás előtt biztonsági mentést készítsen minden szoftverfájlról és programról, hogy a javítás után majd visszaállíthassa azokat.

A Canon nem vállal semmilyen felelősséget az egyéb kárigényekért, beleértve többek közt az adatrögzítésre alkalmas hordozók illetve az adatok vesztését, melyet a jelen jótállás nem részletez. Ha garanciális javításra visszaküldi a terméket, körültekintően csomagolja be, kössön rá biztosítást, mellékelje a vásárlást igazoló számlát, a javítási útmutatót és (szükség esetén) a készülékkel készített képek tárolásához használt hordozó mintáját. A jótállás nem érinti a vásárló helyi szabályozáson alapuló törvényes jogait, illetve az értékesítési/vásárlási szerződés alapján a viszonteladóval szemben meglévő vásárlói jogait. Vonatkozó nemzeti szabályozás hiányában a jelen jótállási feltételek jelentik a fogyasztó kizárólagos jogorvoslati lehetőségét. Sem a Canon, sem leányvállalatai, illetve egyéb EWS-tagok nem vonhatók felelősségre a termékre vonatkozó kifejezett vagy közvetett jótállási feltételek megsértéséből adódó véletlen vagy következményes károkért.

Mi a teendő, ha nem működik a Canon termékem?

Először is azt javasoljuk, hogy látogasson a fogyasztói terméktámogató oldalunkra, ahol olyan információkat talál, amelyek segíthetnek megoldani a problémáját. Az adott termék kiválasztása után megtekintheti a gyakran ismételt kérdéseket, a használati útmutatókat, az illesztőprogramokat, a készülékszoftverekhez és egyéb szoftverekhez kapcsolódó letöltéseket. Egyéb hasznos információkat is megtalál, így például feltüntetjük, hogyan érheti el támogató részlegünket telefonon vagy e-mailen keresztül.

Amennyiben ezeken a lehetőségeken keresztül nem oldódik meg a problémája, és a termék javítására van szükség, kérjük, kövesse az alábbi eljárást. Mivel országonként lehetnek kisebb különbségek, kérjük, hogy az országválasztó segítségével tekintse meg a tartózkodási helye szerinti ország támogatási oldalát.


Mik a következő lépések, ha a Canon termékem javítást igényel?

1 – Töltse és nyomtassa ki a szabványos Canon javítási űrlapot, amelyet a termékkel együtt kell majd visszaküldenie

Ezen az űrlapon szerepel minden olyan információ, amelyre szükségünk van ahhoz, hogy kezeljük a termékével kapcsolatos problémát, hogy megjavítsuk a terméket, és tájékoztatni tudjuk Önt a javítás állásáról. Amennyiben nem tudja kinyomtatni az űrlapot, kérjük, hogy az űrlapon szereplő információt írja meg levélben, amelyet elküld nekünk a termékkel együtt.

2 – Keresse meg a legközelebbi hivatalos szervizpartnerünket

A legközelebbi hivatalos szervizpartnerünkkel kapcsolatos részletekért használja hivatalos szervizpartner-kereső eszközünket.

3 – Győződjön meg róla, hogy minden szükséges információt mellékelt a visszaküldendő termékhez

Amennyiben garanciális javítást igényel, a termékkel együtt a vásárlást igazoló, dátummal ellátott számlát is el kell küldenie. A Canon nem vállal garanciális javítást, amennyiben nem kapja meg a szükséges igazoló dokumentációt.

4 – Győződjön meg róla, hogy a termék biztonságosan be van csomagolva szállításhoz

Mivel a Canon nem vállal felelősséget a szállítás során bekövetkező sérülésekért és veszteségekért, javasoljuk, hogy a terméket biztonságosan csomagolja be. A termék értékétől függően érdemes megfontolnia azt is, kössön-e biztosítást a szállítmányra.

Természetesen arra is van lehetőség, hogy személyesen vigye be a terméket a hivatalos szervizpartnerhez. A nyitvatartási idő, a cím és egyéb hasznos információk megtalálhatók a fent megadott „ hivatalos szervizpartnerek elérhetősége” hivatkozáson keresztül.

Mi történik azután, hogy beküldtem a termékemet javításra?

Amikor a termék megérkezik a hivatalos szervizpartner, regisztráljuk a szervizrendszerünkben, és küldünk Önnek egy visszaigazolást.

Amennyiben garanciális javítást kér, először ellenőrizzük, hogy érvényes-e a garancia. Amennyiben garanciális javításra jogosult, a termék bekerül a normál javítási folyamatba, és amikor elkészül, elküldjük Önnek vagy átveheti nálunk a terméket.

Amennyiben valamilyen okból nem érvényes a garancia, tájékoztatjuk a termék garancián kívüli javításának hozzávetőleges költségeiről. Elképzelhető, hogy a felmérés elvégzéséért felszámítunk egy jelképes összeget, ezzel kapcsolatban azonban előzetesen egyeztetjük Önnel. Az árajánlatunkban egyértelműen feltüntetjük, hogy a javítás belefér-e a „fix áras szerviz” kategóriába, ellenkező esetben árajánlatot adunk az előreláthatóan szükséges alkatrészek és munkaórák alapján.

A Canon által adott árajánlatot az ügyfélnek jogában áll elfogadni vagy visszautasítani. Amennyiben az ügyfél nem fogadja el az adott árajánlatot, a Canon visszaküldi a terméket. Amennyiben az ügyfél elfogadja a ajánlatot, a termék bekerül a javítási folyamatunkba, és amikor elkészül, elküldjük Önnek vagy átveheti nálunk a terméket.

A Canon feltett szándéka, hogy biztosítsa az ügyfelek személyes adatainak védelmét. A Canon a megadott személyes adatokat kizárólag a javítási eljárás végrehajtásához használja fel. Személyes adatait a Canon biztonságosan tárolja, és egyéb célokra nem használja fel. Ezen kategória egyes adatai nem minősülnek személyes adatnak (pl. Beállítások), és ezen adatokat a Canon termékek és szolgáltatások nyújtása, karbantartása, védelme és fejlesztése, valamint újak kifejlesztése céljából használja.

Szervizpartnerek elérhetősége---> ITT