Az APC márkával kapcsolatos hivatalos információk

Az APC termékeire átfogó garanciák és irányelvek vonatkoznak, amelyek már az első használattól gondoskodnak az üzemelés gondtalanságáról. Az Ön tartózkodási helyétől és/vagy a termékétől függően, és amennyiben a terméket az APC által az Ön országában/térségében való értékesítésre jóváhagyott értékesítési csatornán (a továbbiakban: „APC értékesítési csatorna”) keresztül szerezte be, egy-három éves gyári garancia nyújtható. Ne feledje, hogy az Ön felelőssége, hogy megerősítést kérjen a szállítójától arra vonatkozóan, hogy a termék az APC értékesítési csatornából származik. Az APC fenntartja magának a jogot, hogy amennyiben megállapítást nyer, hogy a termék nem az APC értékesítési csatornájából származik, megtagadja a garanciát.

Az APC termékgaranciái az egység vásárlásának dátumától számított, rögzített időtartamon alapulnak. Ha nem áll rendelkezésre vásárlási bizonylat, a garancia időtartamát az egység gyártásának dátumától számítjuk. A garancia érvényességének megítélésében több tényező is szerepet játszik, ezért a legpontosabb információkért keresse meg az APC ügyfélszolgálati központját.

Az egység gyártási dátumát megbecsülheti a terméken megadott sorozatszám alapján. A harmadik és a negyedik számjegy az egység gyártásának évét, a következő 2 karakter pedig az egység gyártásának hetét jelöli.

Regisztráció és garanciális szolgáltatások

Fontos, hogy regisztrálja a termékeket – így biztosan az elérhető legjobb szolgáltatást kapja minden APC megoldáshoz. Keresse meg a modellszámot, és töltse ki a regisztrációs űrlapot – így kereshet a műszaki jellemzők, kézikönyvek, GYIK és egyéb dokumentumok között, és a termékekkel kapcsolatos fórumokhoz is hozzáférhet.

A modellszám alapján megtudhatja, meddig érvényes a gyári garancia a termékre, milyen frissítések és cserelehetőségek állnak rendelkezésre, valamint értesülhet a szervizszolgáltatásokról és a lejárt garanciájú termékekről. Mindehhez keresse meg a modellszámot a termék vonalkódját tartalmazó matricán.