Tefal garancia információ

Jótállási feltételek

Jelen termékre bármilyen, az alapanyagokból vagy a megmunkálásból eredő gyártási hiba esetén, a garanciális idő alatt, azokban az országokban *** amelyek a mellékelt országlistán feltüntetésre kerültek, a vásárlás dátumától számítva a TEFAL/T-FAL garanciát vállal. A nemzetközi gyártói garancia fedez minden, a bizonyítottan hibás termék helyreállításával kapcsolatos költséget úgy, hogy bármelyik hibás alkatrész javítása vagy cseréje, illetve a szükséges munka révén a termék megfeleljen az eredeti előírásoknak. A TEFAL/T-FAL választása, hogy a hibás termék javítása helyett esetleg egy helyettesítő terméket biztosít. A jelen garanciának megfelelően, a TEFAL/T-FAL egyedüli kötelezettsége és az Ön kizárólagos döntése az ilyen jellegű javításra vagy cserére korlátozódik.

A TEFAL/T-FAL nem köteles megjavítani vagy kicserélni az olyan termékeket, amelyekhez nem mellékelik az eredeti vásárlási bizonylatot. A termék közvetlenül, személyesen elvihető, vagy megfelelően becsomagolva, ajánlott küldeményként (vagy ezzel egyenértékű postai módszerrel) vissza kell küldeni azt a hivatalos TEFAL/T-FAL márkaszervizbe. Az egyes országok hivatalos márkaszervizeinek pontos címéről a TEFAL/T-FAL weboldalán (www.tefal.com) tájékozódhat, vagy hívja fel a mellékelt Ország Listában szereplő, megfelelő ügyfélszolgálatot. A folyamatos ügyfél-elégedettség és az eladás utáni szolgáltatások magas színvonalon tartása érdekében, a TEFAL/T-FAL fenntartja a jogot, hogy ügyfél-elégedettségi kérdőívet juttasson el minden olyan ügyfeléhez aki valamilyen eladás utáni szolgáltatást vett igénybe bármely TEFAL/T-FAL márkaszervizben.

Jelen garancia kizárólag az otthoni célra vásárolt és háztartásban használt termékekre vonatkozik, és nem vonatkozik az olyan meghibásodásokra, amelyek a helytelen használat, gondatlanság, a TEFAL/T-FAL utasításainak be nem tartásának, a termék átalakításának, vagy jogosulatlan javításának, a tulajdonos által történő hibás csomagolás, illetve a szállító által való helytelen kezelés eredményeként jöhettek létre. Ugyancsak nem vonatkozik a szokásos mértékű kopásra, elhasználódásra, természetes elszineződésre és a kopóalkatrészek karbantartására vagy cseréjére, továbbá a következőket sem fedezi:

- nem megfelelő víz vagy fogyóeszköz használata

- kifejezetten a termékazonosítón, illetve a műszaki leírásban szereplő adatoknak nem megfelelő feszültség vagy frekvencia miatt keletkező károk és rossz hatások

-vízkőképződés (minden vízkőtelenítést a használati utasításnak megfelelően kell elvégezni)

- balesetek, beleértve a tűzestet, árvizet, vihart stb.

- mechanikai sérülés, túlterhelés, törés

- ha víz, por, idegen anyag vagy rovarok kerülnek a termék belsejébe

- a termékben lévő bármilyen üveg vagy porcelán sérülése

- szakmai, közületi vagy kereskedelmi célú felhasználás

- villámkár, vagy túlfeszültség esetén

Jótállási jegy

A termékekhez nem tartozik gyártó által bíztosított jótállási jegy, a jótállási igényt a vásárlást igazoló számlával lehet érvényesíteni.

Jótállási ügyintézés

Jótállási igény érvényesítéséhez a gyártói garancia jegy és az értékesítési számla szükséges!

Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:

- Telefon
- E-mail
- Személyesen a szervízben
 

Hívatalos szervíz információk

Cég: Kisgép Kft.
Székhely: 1137 Budapest Radnóti Miklós utca 21/B.
Fax: -
Telefonos elérhetőség: +3613494955
 
Nyitvatartás:
Hétfő : 8:00- 17:00
Kedd : 8:00- 17:00
Szerda : 8:00- 17:00
Csütörtök : 8:00- 17:00
Péntek : 8:00- 17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva