Garanciális feltételek - Alcor termékek

Általános információk

Az Alcornál kiemelt hangsúlyt helyezünk a termékeink minőségére és megbízhatóságára. Valamennyi készülékünk többszintű minőségellenőrzésen jut keresztül a gyártás folyamán, kezdve a beépített alkatrészek ellenőrzésétől egészen a kész termékek hosszú idejű "izzasztó" tesztjéig. A készülékek elektronikája mellett a működtető szoftver (firmware) is többlépcsős, összetett tesztelésen esik át.

A fentieknek köszönhetően az Alcor egyre több modellje már 2 év garanciával kerül forgalmazásra.

Ugyanakkor még a szoros és körültekintő minőségbiztosítás mellett is előfordulnak meghibásodások. A hibás készülékek javítása jól felszerelt központi szervizünkben, felkészült szakembereink által történik. Célunk, hogy a szervizelési folyamat gyors és hatékony legyen, hogy Felhasználóink számára minél kisebb kellemetlenséget okozzon. A javítás mellett fontos számunkra a precíz termék támogatás ill. a minél részletesebb termékinformáció biztosítása is. Hiszen célunk a felhőtlen felhasználói élmény elérése.

Technikai segítség

A termék szerízelése előtt jánlott  az alábbi műveleteket elvégezni:

Táblagépek esetén

  • Próbálja meg tölteni a készüléket. (Ha van rá lehetőség másik adapterrel is.)
  • Rendellenes működés esetén hozza gyári állapotba a készüléket. (Beállítások – Biztonsági mentés és visszaállítás -  Gyári adatok visszaállítása.)
  • Egy kis tű segítségével nyomja meg a Reset gombot. (amennyiben az adott modellen található ilyen)
  • Ha Ön gyakorlott felhasználó, akkor a készülék weblapján található Letöltés menüpontról töltsön le a készülékhez tartozó szoftverfrissítést. (www.alcordigital.hu)
  • Interneteléréssel kapcsolatos problémák esetén ellenőrizze netkapcsolatát ill. indítsa újra a router berendezését.
  • A Google Play marketen lévő programok működésével kapcsolatos problémák esetében kérjük, hogy elsősorban a szoftver gyártójával vegye fel a kapcsolatot.
  • Ha a fenti lépések nem segítettek, akkor kérjük jutassa el a készüléket a szerviz átvevőpontra.
 

DVB-T vevők esetén

  • Áramtalanítsa a készüléket. Várjon kb. 30 mp.-et és csatlakoztassa újra a hálózatra.
  • Ha a távvezérlőre nem reagál a vevő, akkor cseréljen elemet a távvezérlőben.
  • Vételi problémák esetén ellenőrizze az antenna csatlakozást ill. az antennát.
  • Próbálja meg újra lekerestetni a csatornákat. (Menü -  Automatikus keresés)
  • Megjelenítési probléma esetén próbálja ki a készüléket másik kábellel is a televízióhoz csatlakoztatni. Ellenőrizze, hogy televíziókészüléke képes a beállított felbontás és képfrissítés megjelenítésére ill kezelésére.
  • MindigTV minősített készülékeink a kikapcsoló gomb megnyomását követően egy rövid ideig még bekapcsolva maradnak. Ez nem hibajelenség, ekkor a készülék televízióadásból elérhető szoftverfrissítést keres. A keresés végeztével az eszköz automatikusan készenléti állapotba kapcsol.
  • Nem vételi problémák esetén próbálja meg a készülék szoftverét frissíteni. (www.alcordigital.hu – termék aloldalon található Letöltés menüpont)
  • A fogható csatornák listáját ill. a DVB-T sugárzásról technikai adatokat a  http://mindigtv.hu/lefedettseg oldalon  találhat.
  • Ha a fenti lépések nem segítettek, akkor kérjük jutassa el a készüléket a szerviz átvevőpontra.
Garanciajegy

A termékekhez minden esetben hivatalos Alcor szervíz által kibcsátott garancijegy van mellékelve amit a forgalmazó (Jelen eseten Easy-Shop Kft.) az adatok kitöltésével, céges aláírással érvényesít.

Garanciális ügymenet

Az Alcor termékek garanciális javításait szervíz szolgáltatás keretén belül üzemelteti a gyártó.

Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:
  • Személyesen: Hivatlaos Alcor szerrvízben (Budapest)
  • Postai úton
 
A garanciális igény bejelntéséhez szükséges feltételek:
 
  • Kitöltött lepecsételt garancialevél
  • Készülék vásárlását igazoló számla
  • Tartozékok amivel a készülék használata során problémát észlelt.
  • Minél pontosabb hibaleírás
  • Termék vásárlásnak időpontja
  • Pontos hiba leírás
  • Eladó cég neve
 
Kérjük az átvételnél a lehető legpontosabban adja meg, hogy milyen körülmények között jelentkezett a probléma. A túl általános (nem működik, rossz, stb.) hibaleírások azt eredményezhetik, hogy a tesztelés során a szervíz nem tudja a hibát megfelelően feltárni és így elhárítani!
 
Személyes leadás setén a szervíz javítás után telefonon küldértesítést az árvételi lehetőségekről. Postai úton beküldött termék esetén garanciális javítás utána  szervíz postai útón küldi vissza a terméket a feladóhoz. 
 

Hivatalos szervíz információk

Cég neve: Expert Zrt.
Adószám: 14241499-2-41
Cégjegyzékszám: 01-10-045926
Székhely: H-1024 Budapest, Ady Endre utca 19. II/12.
Telephely: H-1044 Budapest, Óradna utca 12.
Termék átvételi pont: H-1044 Budapest, Óradna utca 12.(AlcorDigital szerviz átvevőpont)
Telefonos elérhetőség: +36 20 500 8080

Átvevőpont nyitvatartás:

Hétfő : 9:00-17:00
Kedd : 9:00-17:00
Szerda : 9:00-17:00
Csütörtök : 9:00-17:00
Péntek : 9:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva