Garanciális feltételek - Alcatel termékek

Általános Információk

Az Ön telefonjára az eredeti #1 számlán feltüntetett dátumtól számított tizenkét (12) vagy huszonnégy(24) hónapos garancia vonatkozik a műszaki specifikációktól való eltérésre vonatkozóan.

A kézikönyvben meghatározott garancia-feltételek az akkumulátorra és a tartozékokra szintén vonatkoznak, azonban #2 az eredeti számlán szereplő vásárlási dátumtól számított hat (6) hónapig.

A garancia értelmében Önnek bármilyen hibáról haladéktalanul értesítenie kell a gyártót (vagy a TCT Mobile Limited vállalat, illetve testvérvállalatai által jóváhagyott szervizközpontot, amely szerepel a hivatalos weboldalon található listában) a vásárláskor kapott számla bemutatásával. A gyártó vagy a szervizközpont meghozza a megfelelő döntést a hibásnak talált telefonalkatrész vagy tartozék cseréjét vagy javítását illetően. A garancia fedezi az alkatrészek árát és a munkadíjat, azonban nem foglal magában semmilyen más költséget. A javítás vagy a csere felújított, de azonos funkcionalitással rendelkező alkatrészek használatával is történhet.

A jelenlegi garancia-feltételek melletti szervizelésre, különösen a javításra, az alkatrészek módosítására vagy cseréjére HÁROM (3) hónapos garancia vonatkozik, kivéve ezzel ellentétes jogszabályi előírás esetén.

A garancia nem vonatkozik a mobiltelefon és/vagy annak tartozékainak sérülésére vagy meghibásodására a következő esetekben:

  • A használati és a telepítési utasítások be nem tartása.
  • Az energiaforrások, illetve az elektromos hálózat nem megfelelő karbantartása.
  • A telefont szállító jármű balesete vagy az ellopásából adódó következmények, vandalizmus, villámlás, tűz, nedvesség, folyadékok beszivárgása, zord időjárási körülmények.
  • A telefon csatlakoztatása egy nem a TCT Mobile Limited vállalat vagy leányvállalatai által szállított vagy javasolt felszerelésbe vagy integrálása egy ilyen rendszerbe, előzetes írásos jóváhagyás nélkül.
  • A TCT Mobile Limited, leányvállalatai, a forgalmazó és a hivatalos szervizközpont jóváhagyása nélküli személyek által végrehajtott bármilyen szervizelés, módosítás vagy javítás.
  • A telefon és/vagy a telefon tartozékának nem rendeltetésszerű használata.
  • Normál elhasználódás
  • Külső okokból eredő meghibásodások (pl. más berendezéstől származó rádióinterferencia, feszültségingadozás).
  • A készülék módosítása (beleértve a jogszabályok változása következtében végzett módosításokat is) és/vagy a hálózati paraméterek módosítása.
  • A nem megfelelő rádiójel átvitelből vagy a lefedettség hiányából származó hibás csatlakozás

 

A garancia nem vonatkozik olyan berendezésekre, amelyekről eltávolították a jelzéseket vagy sorozatszámokat vagy módosították ezeket, illetve azokra a készülékekre sem, amelyeknek címkéi eltávolításra kerültek vagy sérültek.

 

Garanciális ügymenet

Az Alcatel termékek garanciális és nem garanciális javításait egyaránt, pick-up and return szolgáltatás keretén belül üzemeltetjük Magyarország egész területén. Javítási bejelentését követően telefonos munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, időpont – és helyszínegyeztetés végett.
 
Javítási kérelmét a következő módokon jelentheti be:
E-mailben leadott igény esetén futárszolgálat megy Önhöz a termékért.
 

Bármelyik módszert választja, kérjük, hogy a következő adatokat készítse elő:

  • Gyári sorozatszám
  • Felvételi cím
  • Kontaktadatok: e-mail, telefonszám
  • Részletes hibaleírás
  • Számlamásolat és garanciajegy
 
Javítás alatt lévő készülékéről a leadás helyén, vagy a TMX szerviznél érdeklődhet emailben az info@tmx.hu címen, vagy telefonon (+36-23-801-729). Amennyiben a TMX szerviznél adta le a készüléket, a kapott munkalapszám és SN/IMEI azonosítóval a www.telemaxgsm.com weboldalon nyomon követhető a javítási folyamat. A vásárlás helyén történő leadás esetén kérjük a leadás helyén érdeklődjön. A szerviz technikai jellegű segítségnyújtást nem tud biztosítani.
 
A javítás befejeztével az MPL futárszolgálat SMS értesítést küld a kiszállítás időpontjáról az Ön által megadott telefonszámra. Kétszeri meghiúsult kézbesítés esetén a készülék a Posta által megadott ponton átvehető 10 munkanapig.


Hivatalos szervíz információk

Cég neve: TELEMAX GSM SZERVÍZ Kft.
Adószám: 11002044-2-13
Cégjegyzékszám: 13 09 171219
Székhely: 2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/B.
Termék átvételi pont: 2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/B.
Telefonos elérhetőség: +36-23-801-729

Nyitvatartás:

Hétfő : 8:00-17:00
Kedd : 8:00-17:00
Szerda : 8:00-17:00
Csütörtök : 8:00-17:00
Péntek : 8:00-17:00
Szombat: zárva
Vasárnap: zárva