FAQ

Általános

A termékek ára tartalmazza a 27 százalék áfát?

Igen, az oldalon található termékeink árai minden esetben tartalmazzák a 27 százalékos Áfát.

A termék ár megegyezik személyes átvétel esetén is?

Igen. Amennyiben nem egyezne meg, akkor ezt mindenképpen jelezzük az ár mellett.

Raktáron lévő termék megrendelés esetén mikor vehetem át a terméket?

Ahogy a termék adatlapokon is jelezzük, akár másnap. A másnap történő átvételhez azonban a megfelelő fizetési és átvételi mód kiválasztása szükséges. Bankkártyás fizetés és személyes átvétel választáskor valósulhat meg, vagy ha délelőtt rendeli meg a terméket és banki utalással fizet ami délután 14:00-ig jóváírásra kerül a számlánkon.

Szállítás

Mennyi a kiszállítási idő?

Házhozszállítás esetén: Amennyiben a kiválasztott termék raktárról elérhető, a kiszállítás várható ideje a rendelés leadásának időpontjától is függ de a rendeléstől számított 1-3 napon belül megtörténik.

GLS Pont esetén: 
Amennyiben a kiválasztott termék raktárról elérhető a kiszállítás várható ideje Budapesten belül átlagosan 1-3 munkanapon belül, vidéken 3-4 munkanapon belül a termék átvehető a kiválasztott helyszínen.

Easy-Shop átvételi pont esetén: Amennyiben a kiválasztott termék raktárról elérhető, a kiszállítás várható ideje a rendelés leadásának időpontjától is függ de a rendeléstől számított 1-3 napon belül megtörténik. A raktárunk és az átvételi pontunk nem azonos címen található, ezért a leadott megrendelés után nem tudunk azonnali átvételi lehetőséget biztosítani!

Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?

Amennyiben külsérelmi nyomok találhatóak a csomagoláson, úgy a reklamációt a futárnak tudja jelenteni és kérni kárjegyzőkönyv felvételét. (Csomagpontra Pontra rendelt termék esetében az átvételkor lehet jelezni.).

Amennyiben a futár távozása után a a csomag felbontásakor derűl ki a kár, úgy a futárszolgálat felé kell jeleznie az átvételt követő 48 órán belü, képekkel igazolva, megőrizve az eredeti csomagolását is.

Kérjük, hogy lehetőség szerint a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizze!

Hétvégén is van kiszállítás?

Nem, sajnos futárszolgálatunk csak hétköznapokon szállít. Alternatív opcióként ajánljuk a GLS Pontra történő szállítást, ahol hétvégén is átvehetőek termékeink kedvező feltételek mellett.

Mennyi a kiszállítás költsége?

A kiszállítás költsége súlytól függően változó: Futárszolgálattal 1190-Ft-tól, GLS csomagpontra 990 Ft-tól. A szállítási költség rendelésenként, nem tételenként értendő. Bővebben a szállítási díjakról itt tájékozódhat.

Honnan tudhatok meg bővebb információkat a csomagomról?

Csomagját, összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben is küldünk értesítést, valamint csomagját nyomon követheti a Partnerünk online rendszerében a tőlünk kapott csomagszám beírása után.

Fizetés

A Futárnak csak készpénzben lehet fizetni vagy bankkártyával is lehetséges?

A futár csak készpénzt fogad el, bankkártyával a fizetés nem lehetséges. Alternatív megoldásként ajánljuk az előre utalást, mint fizetési opciót.

Előre utalással fizetnék, mire kell figyelnem?

Átutalásos fizetés esetén a megrendelés vételárát az átvétel előtt kell kiegyenlíteni! Amennyiben ezt a a fizetési módot válaszja, úgy az ajánlatkérés lfogadását követően, elektronikus formában kapja meg a díjbekérőt. Ezen megtalálja az utalandó összeget, a bankszámlaszámot és egyéb, szükséges információkat.

Fontos, hogy mindig az adott rendelés pontos ellenértékét kell utalnia, a közlemény rovatban pedig kizárólag csak az adott rendelés 9 jegyű azonosító számát tűntesse fel, másra nincs szükség!

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISAMastercard, Maestro, American Express dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. 

Figyelem! A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.

Mikor kapom meg a díjbekérő számlát?

A díjbekérő számlát az ajánlatkérés visszaigazolása után fogja megkapni elektronikus úton.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Eurocard/MasterCard (EC/MC) kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Szeretném megváltoztatni a fizetési módot. Mi a teendőm?

Lehetősége van fizetési módjának megváltoztatására, amíg az nem került kifizetésre, számlázásra vagy átadásra a futárszolgálatnak, GLS csomagpontnak. Ezt telefonon vagy e-mail-en tudja jelezni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

GLS csomagpontra rendelnék, hogyan fizethetek?

GLS Csomagpontra történő rendelés esetén a helyszínen, kizárólag készpénzzel vagy bankkártyával tud fizetni, azonban online árházunk rendelési folyamata során, bármelyik fizetési módunkat választhatod!

Még több információt ide kattintva olvashat, GLS Csomagpont keresőt pedig itt talál.

Hogy kapom vissza a pénzem, ha az előre kifizetett terméket mégsem tudják beszerezni?

Amennyiben átutalással fizettett, akkor automatikusan 14 napon belül visszautaljuk a teljes összeget. Abban az esetben ha nem tudjuk a számlaszámot, akkor kollégánk fel fogja keresni és egyeztet Önnel. Készpénz visszafizetésére kizárólag Budapesti átvételi pontunkon van lehetőség és csak abban az esetben, ha a termék kifizetése is készpénzben történt.

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba
- A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
- A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
- A kártyahasználat tiltott.
- A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
- A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba
- Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
- A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba
- A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
- A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba
- Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
- Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Hogy kapom vissza a pénzem, ha 14 napon belül elállok a vásárlástól?

Amennyiben a terméket visszajuttatja a részünkre, 14 napon belül visszautaljuk a termék vételárát.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó cég nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Eurocard/MasterCard kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen.

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Garancia

Minden termékhez kapok garanciajegyet?

Általában igen, azonban több kiegészítő termék esetén mint pl: Mobiltelefon tok, Mobiltelefon fólia nem állítunk ki külön garancialevelet. A garancia érvényesítése ilyenkor a számla alapján történik

Hogyan tudom bejelenteni a garanciális igényemet?

Garanciális igényt bármelyik csatornán jelezhet:

  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Személyesen a budapesti átvételi pontunkon
  • E-mailben

Mi a garanciaügyintézés folyamata?

Elsőként fontos megvizsgálni hogy az adott termékre cégünk vállalt jótállást vagy a gyártó. Minden terméknél ott szerepel az aktuális adatlapon ez az információ, vagy a kitöltött garanciajegy nyújthat segítséget ebben.

Gyártó garancia esetén:

 A Gyártó hivatalos szervízpartneréhez kell eljuttatnia a meghibásodott terméket. Ebben az esetben ezt teljes körűen Önnek kell intéznie.

Easy-Shop garancia esetén:

  • 1. Be kell jelentenie a garanciaigényt bármelyik kommunikációs csatornánkon
  • 2. A terméket vissza kell juttatnia hozzánk személyesen budapesti átvételi pontra, vagy postai úton a 1047 Budapest, Baross utca 79-89-es címre.
  • 3. A terméket elküldjük a beszállítóval szerződésben álló szervíznek.
  • 4. Javítás vagy csere utáőn a termék hozzánk kerűl
  • 5. Mi egyeztetünk Önnel hogy mi volt a hivatalos szervíz állaáspont és történt-e esetleges javítás. Ezt követően visszaküldjük vagy átadjuk Önnek a terméket.

Fontos! Cégünk nem végez szervíztevkénységet, tehát mi egyetlen terméket sem vizsgálunk meg, vagy próbálunk javítani, azt minden esetben szervíz végzi!

Mit jelent a gyártói garancia?

Gyártói garancia esetén maga a Gyártó vállal garanciát a termékre, nem mi. Ilyen esetben általában gyártó által kiállított garancialevél van a termékhez, és a garanciaügyintézést is a gyártónál vagy hivatalos szervízénél lehet kezdeményezni.

Milyen módon kapom vissza a garanciába kijavított terméket?

Garanciálisan javított terméket személyesen lehet átvenni a budapesti átvételi pontunkon, vagy igény szerint futárszolgálattal juttatjuk vissza a vásárlónak, a szállítási feltételeknél szereplő mindenkori legalacsonyabb aktuális házhozszállítási díj ellenében.

Weboldal

Szeretnék értékelni egy terméket, vagy elmondani arról a véleményemet. Mi a teendő?

A termékek adatlapján, a vélemények fül alatt tudja osztályozni a terméket, vagy megírni arról véleményét akár Facebookon is. Köszönjük értékelését!

Mit jelent az a termék állapot hogy "Raktáron"?

Ön által kiszemelt termék jelenleg raktárról már másnap elérhető, átvehető. 

Rendelhető státuszban lévő termék megrendelés esetén mikor vehetem át a terméket?

Ahogy a termék adatlapokon is jelezzük, akár 1-4 munkanapon belül. A beszerzési idő gyártónként és termékenként eltér, de minden esetben értesítést küldünk hogy mikorra tudjuk beszerezni a nem raktáron lévő terméket.

Mit jelent az a termék állapot hogy "Rendelhető"?

Ön által kiszemelt termék jelenleg nincs raktáron, viszont a gyártótól még rendelhető, így a leadott megrendeléskor továbbítjuk az igényt a gyártóhoz és beszerezzük a terméket. A beszerzési idő gyártónként és termékenként eltér.

Ügyintézés

Módosítani szeretném rendelésem, mi a teendőm?

Minden esetben e-mail-ben vagy telefonon jelezze ügyfélszolgálatunk felé a módosítási kérelmét. Amennyiben még nem készült számla, akkor a megrendelését tudjuk módosítani. Számla kiállítást követően a módosítás csak úgy lehetséges hogy az eredeti megrendelését töröljük, a számlát jóváírjuk, és egy új megrendelést ad le részünkre.

A megvásárolt terméket kipróbáltam de rossz vagy nem megfelelően működik.

Amennyiben az átvételtől számított 3 munkanapon belül meghibásodik a termék:

Ebben az esetben 10 000 forintot nem meghaladó értékű termék esetén jótállási igényt érvényesíthet felénk. 10 000 forintot meghaladó értékű termék esetén cseregaranciát vállalunk rá, tehát ha van készleten ugyanolyan termék azonnal cseréljük, amennyiben az átvételtől számított 3 napon belül eljuttatja felénk a terméket. Ha nincs készleten akkor a lehető legrövidebb időn belül eljuttatjuk Önhöz.

Figyelem! Amennyiben a terméken külsérelmi nyomok találhatóak, vagy a cseretermék átvétele előtt kiderül hogy a meghibásodás nem rendeltetésszerű használatból vagy rongálásból adódoan keletkezett, úgy a 3 napos cseregarancia igényt elutasítjuk.

Amennyiben az átvételtől számított 3 munkanapon túl meghibásodik a termék:

Ebben az esetben normál jótállási igényt tud érvényesíteni, a weboldalon található jótállási feltételek alapján.

Az elállási szándékomat indokolnom kell?

Nem! Internetes vásárlás esetén megilleti Önt a 14 naptári napos indokolás nélküli elállási jog. Ez azt jelenti, hogy amennyiben a szerződéskötést követően a szerződéstől bármely okból – tehát akkor is, ha a termék egyébként megfelelően működik, nincsen semmi baja, de például mégsem tetszik – vissza akar lépni, úgy ezt indokolás nélkül megteheti, és a megrendelt termék árát visszakérheti.

Mi a teendő ha megkaptam a terméket de elállnék a vásárlástól? (tévesen rendelt, mégsem szeretném)

A vásárlástól számított 14 napon belül elállhat vételi szándékodtól, A hatályos jogszabályoknak megfelelően internetes és telefonos megrendelés esetén van mód az elállásra, ennek azonban pontos kitételei vannak. Ez a jog csakis természetes személyeket illeti meg, tehát nem vonatkozik céges/vállalati vásárlásokra. 14 napon belül meg kell történnie a termék visszaküldésének illetve részünkre történő átadásának. A termék árának visszautalása 14 napon belül esedékes. A termék visszajuttatásáról Önnek kell saját költségén gondoskodnia, a terméket utánvétellel nem küldheti vissza, utánvételes átvételt az Easy-Shop Kft. nem teljesít. Cégünk követelheti Öntől az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.

Áruhitel

Hogyan tudom igénybe venni az áruhitel?

A vásárlás menete ugyanúgy történik mint, normál esetben. A különbség, hogy a fizetési oldalon ki kell választani fizetési módként az Áruhitel vásárlást és leadni a rendelést. Ezt követően az oldalunk átirányítja Önt a cofidis hiteligénylő oldalára ahol a leírtak szerint kell leadni a hiteligénylést. Bővebb információt a hiteligénylésről itt talál: Cofidis áruhitel információk

Milyen alapfeltételei vannak a hiteligénylésnek?

- 18. életév betöltése
- Állandó magyarországi lakcím
- Rendszeres, minimum nettó 70 000 Ft-os jövedelem (min. 3 hónapos munkaviszony a jelenlegi munkahelyén)
- Saját telefonos elérhetőség
- A hiteligénylő nem szerepel aktív adósként a negatív KHR listán

Mi történik ha nem sikerült kitöltenem a hiteligénylőt a megrendelés leadása után?

Ilyenkor a megrendelést a leadástól számított 48 órán belül töröljük, mivel a Hitelintézet nem jelzi felénk a kérelem elfogadását. Javasoljuk hogy ilyenkor jelezze felénk a rendelés törlési szándékat és ismételje meg a rendelést.

Áruhitellel vásároltam de elállnék a vásárlástól, mi a teendőm?

Felénk kell jeleznie az elállási igényt és ugyanaz a folyamat mint normál esetben. Mi jelezzük a Cofidis felé akik intézkednek a hitelszerződés megszüntetéséről.

Cofidis áruhitellel vásároltam de több hónap használat után elromlott a termék, mi a teendő?

Ilyen esetben is felénk kell jelezni a jótállási igényét amit normál jótállási eljárás keretein belül intézünk. Amennyiben a jótállási folyamat vége az hogy a terméket nem tudjuk cserélni és jóváírjuk, ez esetben a Cofidis felé be kell jelentenie egy nyilatkozatban.

Saját hibámból elromlott a termék és már használhatatlan, ilyenkor is fizetni kell a részleteket a Cofidis felé?

Igen

Milyen termékeket rendelhetek áruhitellel?

Minden terméket melynek ára meghaladja a 30 000 forintot, vagy minden olyan rendelésre igényelhet áruhitelt aminek összértéke meghaladja a 30 000 forintot.